AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Han tok kontakt på messenger, han var kompis av venninnes kompis. Han har muslimsk bakgrunn, men jeg kjenner kompisen litt og har ingen dårlige vibber av dem. Han her virker også litt blyg av seg, han er ikke en kjekkas som har alle damene etter seg. Først spurte han litt hva jeg drev med, skrev godnatt og godmorgen osv. Han: "hva gjør du i dag? " Jeg:"er med xxx""du?" han:"er hos mamma med broren""hvis du vil, vil du treffes etterpå?" Og jeg sliter litt med angst, kjenner han ikke ut og inn og dette er verre når jeg ikke kjenner en person sååå godt. Redd for hva han vil finne på, at jeg skal bli merkelig osv. Så jeg svarer litt uklart. Så holder vi samtalen litt, så kommer han tilbake til det;"men dette med å treffes, ja eller nei?" så jeg skriver jeg at vi treffes neste gang vi er med "xxx og min venninne. Så blir det litt meldinger , hvor han vil bli bedre kjent og slik. Han spør igjen om å treffes etter en stund, og så skriver jeg"ok, men hvor og når? Hvorfor vil du treffe meg?" Han"woow""bra spørsmål, kan prøve å finne en grunn?" Så blir det litt stille, så skriver han "du kommer ikke til å møte opp""om jeg sa jeg var et sted å ventet på deg nå, ville du møtt opp?" Og osvosv. Og samtalene er litt søte/morsomme noen kvelder etter, da han skriver hver kveld. Jeg skriver ja, neste gsng han vil treffes, men vi kommer liksom ikke lenger. Da begynner han å skrive om at han ikke tror jeg er seriøs, at det er vanskelig å snakke med meg og at det er vanskelig å forstå meg. Så skriver han, at han vil fortelle meg noe, men at han vil ta det face2face. Men at han er nervøs for reaksjonen min. Og så;"jeg må bare spørre deg""har du kjæreste?" Så skriver jeg at jeg er ganske close med en, men at han har flyttet pga studier og at vi er mer bestevenner enn kjærester. Noe som er sant. Han:"ok, så jeg vil slutte å mase på deg" "hvorfor er det så vanskelig å bare si rett ut at du ikke vil treffe meg?" Sånn ellers går samtalene i "hva gjør du i kveld, god natt<3 og slik. Det han ikke vet er at jeg har fått følelser for han , men jeg er redd for at han bare tuller med meg og at det at han er muslim. Jeg sa til mamma at følelsene mine for han forrige har gått bort, og at det er sårt for meg. At de har gått over til han her, og at han er den første muslimen jeg har fått følelser for. Og da sa hun bare at jeg vær så snill skulle ligge unna....hun ville helst ikke at jeg skulle date muslimsk mann , men at hun ikke kunne gjøre noe med det da jeg er voksen. Hun har bodd langt ut i bygda hele livet, jeg har reist masse og bor i en av norges større byer og har et mer åpent verdensbilde enn henne. Hun ser verden gjennom nyhetene, men likevel kom den nedturen, med at muslimer er så sjarmerende først, så blir de slemme? Anonymkode: 67fb1...d71
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg forstår ikke når i dette rotet du skal ha klart å utvikle følelser for en du aldri har truffet Kanskje du skal ta en pause fra gutter og sortere hodet litt? Er du bare på jakt etter noen som kan holde deg på natta? Anonymkode: e0b32...484 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun ville helst ikke at jeg skulle date muslimsk mann Hør på henne. Hold deg unna den dritten der. Anonymkode: d4b9d...9a4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke når i dette rotet du skal ha klart å utvikle følelser for en du aldri har truffet Kanskje du skal ta en pause fra gutter og sortere hodet litt? Er du bare på jakt etter noen som kan holde deg på natta? Anonymkode: e0b32...484 Har truffet han, men via bekjente. Vi har jo snakket sammen.. men har aldri møtt han alene..... Anonymkode: 67fb1...d71
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 Herrejesus for en sutrete type. Hadde ikke orka. Anonymkode: 62d92...9c2 5
A-nonym Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Hei, Det høres ut som at han er akkurat like usikker som deg. Han har gitt deg tydelig beskjed om at han er interessert og at han vil treffe deg. Hvis du liker han så ta initiativ til å møte han. Hvis du ikke liker han, la vær. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrejesus for en sutrete type. Hadde ikke orka. Anonymkode: 62d92...9c2 Jeg skrev at samtalene bare har vært hyggelige, og han har aldri virka sutrete når vi har vært sammen. Sutretyper har jeg vært borti tidligere.. Anonymkode: 67fb1...d71
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør på henne. Hold deg unna den dritten der. Anonymkode: d4b9d...9a4 Så muslim=dritt... det er nok at han er muslim? Anonymkode: 67fb1...d71 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så muslim=dritt... det er nok at han er muslim? Anonymkode: 67fb1...d71 Ja. Hva er det neste, skal de gifte seg, og hun skal konvertere og barna skal gå i hijab? Anonymkode: b7df4...f22 1
Ananas. Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Hvis du har lyst til å treffe ham så tror jeg nesten du bare må si et sted, og at du er der et klokkeslett, og så dra dit og se om han dukker opp. Å drive med drakamp der begge er usikre og ingen helt tør å tro det er sant kommer dere ingen vei med. Om du ønsker å bli bedre kjent med ham er det bare du som kan svare på, om du er bekymret for at kulturforskjellen mellom dere er for stor så får du ta opp noen temaer der du har mulighet til å finne ut av det innimellom. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hva er det neste, skal de gifte seg, og hun skal konvertere og barna skal gå i hijab? Anonymkode: b7df4...f22 Niesen og søsteren hans går ikke med det. Anonymkode: 67fb1...d71
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #12 Skrevet 13. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så muslim=dritt... det er nok at han er muslim? Anonymkode: 67fb1...d71 Ja. Anonymkode: d4b9d...9a4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #13 Skrevet 13. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev at samtalene bare har vært hyggelige, og han har aldri virka sutrete når vi har vært sammen. Sutretyper har jeg vært borti tidligere.. Anonymkode: 67fb1...d71 Det er samtalen jeg reagerer på. Du sier møtes, han sier du kommer ikke til å tørre.. du ikke er seriøs... Han forteller deg at han må fortelle deg noe i stede for å fortelle deg. Han sutrer jo hele veien. Anonymkode: 62d92...9c2 1
Måbarefåsiat... Skrevet 13. januar 2017 #14 Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn ellers går samtalene i "hva gjør du i kveld, god natt<3 og slik. Det han ikke vet er at jeg har fått følelser for han , men jeg er redd for at han bare tuller med meg og at det at han er muslim. Jeg sa til mamma at følelsene mine for han forrige har gått bort, og at det er sårt for meg. At de har gått over til han her, og at han er den første muslimen jeg har fått følelser for. Og da sa hun bare at jeg vær så snill skulle ligge unna....hun ville helst ikke at jeg skulle date muslimsk mann , men at hun ikke kunne gjøre noe med det da jeg er voksen. Hun har bodd langt ut i bygda hele livet, jeg har reist masse og bor i en av norges større byer og har et mer åpent verdensbilde enn henne. Hun ser verden gjennom nyhetene, men likevel kom den nedturen, med at muslimer er så sjarmerende først, så blir de slemme? Anonymkode: 67fb1...d71 Det er vel ikke sånn at alle muslimer er verken sjarmerende eller slemme - først eller etterpå. Uavhengig av religion, høres han ut som en ordentlig vinglepikk og jeg hadde ikke giddi. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #15 Skrevet 13. januar 2017 Denne følelsebiten er bare noe dritt syns jeg første gangen jeg så han hadde jeg ikke trodd at han kunne få frem følelser i meg. Men jeg liker menn som ikke har overfladisk sjarm... jeg har sett mange kjekke menn opp gjennom, du vet..de som som får den type oppmerksomhet der alle bare sier "faen, han har kjærerste " "ja, selvfølgelig har han kjæreste" "han superkjekke ja" men han her var mer tilbaketrekt, ikke utseendet som hver og en snur seg for, men det var kjemien. men så har han den kulturelle bakgrunnen han har, og jeg vet jo aldri. Er jo ikke sikkert han har følelser en gang, kanskje han bare leker. Han er likevel det nydeligste smilet jeg ser, uten at han vet det og jeg er redd jeg vil bli møtt med lite respekt, av enkelte venner og familie, da alle i familien /slekta er sammen med norske, bortsett fra min tantes stedatter, hun er sammen med muslim. Og jeg har ikke hørt noe negativt fra der, hun er godt voksen og de har vært sammen i mange år/gift. Anonymkode: 67fb1...d71
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Han driver med hersketeknikker. Har vært borti typer som han der. Han sier: Du kommer til å trekke deg du... Du kommer ikke til å møte opp du... For at du skal svare: Hva, selvfølgelig kommer jeg til å møte opp! Og få deg til å føle deg som skit. Tro meg, dette er bare begynnelsen. Han er en sutrepave som trenger ei sutrekjerring. Anonymkode: 27fd6...718
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 Ghost denne mannen med god samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 Det at han er muslim har da ingenting med dette å gjøre. Skjønner ikke at du må nevne det hele tiden? Anonymkode: 30080...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå