Gjest Chica Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Når jeg skal bestille på LF får jeg beskjed om å skrive inn adressen der jeg befinner meg mellom kl 9 og 17. Men - leverer de pakken på døren? Blir den ikke sendt med posten slik at den kommer i postkassen om det er plass, evt på hentes på postkontoret?
Gjest Chica Skrevet 4. desember 2004 #3 Skrevet 4. desember 2004 Men har du fått opp det feltet der du skal skrive inn leveringsadresse? Første gang jeg skal bestille, så er bittelitt usikker her...
Chihiro Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Jeg skriver alltid inn hjemmeadressen i feltet for leveringsadresse. Da får jeg en lapp i postkassen om at pakken kan hentes på postkontoret. Vil anta at dersom du oppgir f.eks. jobbadressen, så får du vel hentelappen dit? Tror ikke de leverer den på døren...
Gjest Chica Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Ja, regner egentlig med det. Da sender jeg inn bestillingen og venter spent.
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2004 #7 Skrevet 4. desember 2004 Jeg har skrevet hjemmeadressen og får alltid pakken i postkassen.
Gjest Ethereal Skrevet 4. desember 2004 #8 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bruker jobbadressen; på den måten får jeg pakken direkte uten å måtte gå på posten og hente den.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #9 Skrevet 5. desember 2004 får den også alltid i posten. hentelapp altså
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #10 Skrevet 5. desember 2004 Jeg får det rett i postkassen. Men det har vel gjerne noe med størrelsen på pakkene å gjøre?! Bestiller en hel masse så må en nok hente det på posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå