Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få strømavtale. Fikk ikke hos fjordkraft. Nettopp flyttet ut fra min eks. Pga vold, og at han har stjelt masse samt. Brukt mitt personnummer til bestillinger. Har anmeldt å håper å få tilbake det han skyller meg, men økonomien min er per nå helt kaos å jeg venter på en oversikt over total gjeld. Men jeg er helt fra meg for jeg vet ikke hvilke strømleverandør jeg kan ha, da jeg ikke er kreditt verdig 😰 Jeg har også 12000 ubetalt hos lyse fordi min eks. Sa han leste av strømmen og jeg betalte regningen, men han leste aldri av den...den har bare stipulert så vi har betalt alt for lite. Uff, snakk om at jeg har vert dum. 

Anonymkode: 7b021...0ca

Skrevet

Nettleverandøren er pliktig til å levere strøm, men kan kreve forhåndsbetaling samt at du gjør opp det som evt. allerede er utestående.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor jeg kan få strømavtale. Fikk ikke hos fjordkraft. Nettopp flyttet ut fra min eks. Pga vold, og at han har stjelt masse samt. Brukt mitt personnummer til bestillinger. Har anmeldt å håper å få tilbake det han skyller meg, men økonomien min er per nå helt kaos å jeg venter på en oversikt over total gjeld. Men jeg er helt fra meg for jeg vet ikke hvilke strømleverandør jeg kan ha, da jeg ikke er kreditt verdig 😰 Jeg har også 12000 ubetalt hos lyse fordi min eks. Sa han leste av strømmen og jeg betalte regningen, men han leste aldri av den...den har bare stipulert så vi har betalt alt for lite. Uff, snakk om at jeg har vert dum. 

Anonymkode: 7b021...0ca

Spør NAV om de kan hjelpe deg med et lån til strøm, + rådgivning for hvordan du skal få tilbake pengene og det andre fra eksen

Anonymkode: c7a4e...daf

• Liker 1
Skrevet

Prøv Norges energi

• Liker 1
Skrevet

Prøv noen av de som står på stand på kjøpesentre ol. De er ivrige på å få deg som kunde, siden de jobber på provisjon, mange av dem har en workaround på kredittsjekk. 

Anonymkode: 00db2...e0a

Skrevet

Dersom historien din har rot i virkeligheten, så vil du kunne få praktisk hjelp hos krisesenteret der du bor. De vil da kunne hjelpe deg, ikke med penger, men med hvordan du løser denne typen problemer. Ring dem.

Anonymkode: 716bf...21b

• Liker 1
Skrevet

Hafslund her jeg bor og jeg bor i en kommunal blokk. Jeg tipper det er mange som ikke er kredittverdige her.

Anonymkode: dd731...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...