AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Del Skrevet 13. januar 2017 Noen her som vet hvor trygt det er å reise til Polen alene som kvinne? Tenker da på menn og kriminalitet. Anonymkode: 94b18...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Del Skrevet 13. januar 2017 Spørs litt hvor du reiser. I krakow er det i alle fall mange politimenn som spaserer i sentrum. Følte meg alltid trygg der. Anonymkode: 33b1a...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Del Skrevet 13. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs litt hvor du reiser. I krakow er det i alle fall mange politimenn som spaserer i sentrum. Følte meg alltid trygg der. Anonymkode: 33b1a...ef9 Tenker på Warszawa. Så ihvertfall ikke noe politi når jeg var der sist. Anonymkode: 94b18...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 13. januar 2017 #4 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har vært i Warszawa alene, følte meg aldri utrygg. Men jeg syns det var en kjedelig by.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå