AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hvordan ser dere kvinner på menn som går i dresser fra H&M? Skulle kjøpe meg en dress fra Ralph Lauren, men gikk en tur innom H&M og fant der en blå dress fra deres Premium Quality kolleksjon som jeg likte veldig godt. Kledde den dressen godt, og at den kosta 4 lapper mindre enn Ralph Lauren dressen er bare en bonus! Anonymkode: e964e...bba
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Så lenge passformen og snittet er fint så er ikke merke så viktig. Det som ikke er finr er hvis menn kommer i for små/store dresser uansett merke. Anonymkode: 12c12...590
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Ikke så lett å se hva slags merke en dress har, snitt, passform, korrekt størrelse og stoffkvalitet er det som stikker seg mest frem. Svært mange menn har for lange ermer slik at mansjettene ikke synes, mens de samtidig har litt for kort ryggparti så dressjakka stopper fem til ti cm for høyt over rumpa og dermed gjerne står ut som en donaldstump. Det sammen med litt for smale bukseben som gjerne stopper litt for høyt over skoene gjør at mange dresskledde menn ser mer ut som konfirmanter enn seriøse foretningsmenn, og da spiller ikke prislappen og merket nevneverdig rolle. En dress kan få en nesten hvilken som helst mann til å se ut som verdens mektigste og/eller kuleste når alt er gjort korrekt, men når det ikke er gjort korrekt, så ser man litt stakkarslig ut. Og det lønner seg med klassisk stil fremfor motekutt. Anonymkode: f49ba...93b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Uavhengig av merke - en dress som ikke er tilpasset ser sjeldent bra ut. Særlig rygg, ermelengde og lår må tilpasses hos nærmest alle. Du ser også lett kvaliteten ut i fra stoffet. Stoffet i HM og Zara dressene er tykkere, og gir et billigere inntrykk. Nå jobber jeg med dresskledde menn hver dag, så er nok over snittet observant på området. Så det kommer jo helt an på hvilken sammenheng du trenger dress til - er det i jobbsammenheng hadde jeg nok godt for et bedre merke, da mange raskt vil legge merke til det. Og selv om det i en ideell verden ikke bør være slik har prisen på dressen noe å si for inntrykket av deg. Anonymkode: 9cfb4...563
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Ralph Lauren har for øvrig noen av de beste dressene både hva passform og kvalitet på stoffet angår. Anonymkode: f49ba...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå