Gå til innhold

Han var perfekt, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på noen dater med en mann nå, og jeg merker at jeg liker han skikkelig godt. Han er egentlig alt jeg ser etter i en mann, og som en bonus er han kjekk også. Problemet er bare at jeg har en følelse av at han ikke liker meg tilbake. Han er hyggelig og pratsom, men han tar ikke noe initiativ verken til å møtes eller til noe fysisk kontakt. Gav han en klem i går, og det var den raskeste klemmen jeg noen sinne har fått. Han svarer på meldinger og slikt, men skriver ikke først. Jeg tror han prøver å avvise meg på en høflig måte uten å såre meg, men jeg er ikke sikker..

Jeg tenkte først at han bare var litt sjenert, men nå begynner jeg å tro han bare ikke er interessert. Burde jeg spørre han rett ut, eller bare la være å ta mer kontakt for å se om han da tar kontakt? Jeg vil ikke bli mer interessert i han hvis han ikke er interessert i meg. Noen tanker? 

Anonymkode: 90877...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har asperger og ikke helt vet hvordan å respondere på slik nærhet?

Anonymkode: c5864...cfb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har asperger og ikke helt vet hvordan å respondere på slik nærhet?

Anonymkode: c5864...cfb

Han har ikke Asperger, det er jeg helt sikker på.

Anonymkode: 90877...aa1

Skrevet

Ikke ta kontakt mer. Det skal jo være som å spille ball, ikke enveis.

Anonymkode: d0782...3ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville først ventet og sett om han tar kontakt. Om han gjør det og opplevelsen fremdeles er det samme, er det vel på tide å ta en prat om hva han ser for seg etter hvert, du har jo ingenting å tape på å spørre hvis alternativet er å gå fordi du "føler at" han ikke er interessert uansett.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er mulig at han er sjenert, men da er det litt rart at han ikke tar kontakt. Ofte vil de sjenerte mennene ta kontakt, men slite med den fysiske delen og det å vise seksuell interesse. 

Du kan "rulle terningen" bare for å være sikker siden du liker han godt. Du kan skrive noe som: "Hei og takk for sist. Jeg er vant til at menn er litt mer frempå så jeg bare lurer på om du er interessert? Det er greit hvis det ikke klaffet for deg, men jeg bare lurer :)"

Jeg synes ikke slike meldinger er kleine å få så lenge damen ikke blir sur eller legger opp spørsmålet på en måte som gjør at det virker som hun har høye forventninger. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Han er ikke interessert, er man i tvil om det så er det erfaringsmessig slik. Vi damer har en tendens til å tolke oppførsel hit og dit. Han er en mann, han tar ikke kontakt og han ta ikke initiativ til fysisk kontakt. Han er ikke interessert..

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Honnikorn skrev:

Han er ikke interessert, er man i tvil om det så er det erfaringsmessig slik. Vi damer har en tendens til å tolke oppførsel hit og dit. Han er en mann, han tar ikke kontakt og han ta ikke initiativ til fysisk kontakt. Han er ikke interessert..

Jeg ville heller fulgt Minesveipers råd. Det er menn som er sjenerte, av ulike årsaker. Eller tenker at de tråkker over streken. For det hadde vært like ille om TS ikke likte ham så godt, og han prøvde å lure inn et kyss, eller Gud forby, tafser henne på rumpa under klemmen. Bare en annen type ille. For da hadde han ikke lest signalene om at hun IKKE likte ham spesielt godt. 

Klartekst er best. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke ta mer kontakt og se om han kommer på banen.

Anonymkode: a259b...756

Skrevet
33 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg ville heller fulgt Minesveipers råd. Det er menn som er sjenerte, av ulike årsaker. Eller tenker at de tråkker over streken. For det hadde vært like ille om TS ikke likte ham så godt, og han prøvde å lure inn et kyss, eller Gud forby, tafser henne på rumpa under klemmen. Bare en annen type ille. For da hadde han ikke lest signalene om at hun IKKE likte ham spesielt godt. 

Klartekst er best. 

Som mann nummer 3 ville jeg heller fulgt dette. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere har snakket sammen da?

Hadde nok ventet en stund. Så hadde jeg gjerne foreslått om han ble med på noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...