richbitch Skrevet 20. juli 2017 #781 Del Skrevet 20. juli 2017 4 minutter siden, Cookie123 skrev: Seriøst???!!!!! Ja, helt seriøst 🙈 Hun byttet ut fødselsvekt, navn og dato, men ellers var teksten helt lik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. juli 2017 #782 Del Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, richbitch skrev: Ja, helt seriøst 🙈 Hun byttet ut fødselsvekt, navn og dato, men ellers var teksten helt lik. Men hvor er mannen hennes oppe i alt dette? Han må jo vite om det. Eller moren hennes? Noen burde jo prøve å ta tak i denne galskapen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 20. juli 2017 #783 Del Skrevet 20. juli 2017 Kanskje hun en dag kopierer noen som setter igang ett lite rent helvete for henne, må si jeg egentlig gleder meg til den dagen og håper det skjer! dama er jo "syk" i hodet, men samtidig så vet hun så veldig godt hva hun gjør, og da synes jeg ikke så synd på henne den dagen hun virkelig d**ter på draget.... :D 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 20. juli 2017 #784 Del Skrevet 20. juli 2017 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Men hvor er mannen hennes oppe i alt dette? Han må jo vite om det. Eller moren hennes? Noen burde jo prøve å ta tak i denne galskapen. Moren hennes kommenterer ofte på innleggene hennes på instagram, så hun vet vel om bloggingen. Ikke sikkert hun vet at hun driver og kopierer andre fordi.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 20. juli 2017 #785 Del Skrevet 20. juli 2017 6 timer siden, Veslefrikk skrev: Men hvor er mannen hennes oppe i alt dette? Han må jo vite om det. Eller moren hennes? Noen burde jo prøve å ta tak i denne galskapen. Det er dette jeg heller ikke begriper! 4 timer siden, marthes skrev: Kanskje hun en dag kopierer noen som setter igang ett lite rent helvete for henne, må si jeg egentlig gleder meg til den dagen og håper det skjer! dama er jo "syk" i hodet, men samtidig så vet hun så veldig godt hva hun gjør, og da synes jeg ikke så synd på henne den dagen hun virkelig d**ter på draget.... :D Håper det samme! Irriterer meg over at ingen ting av det hun homder på med går konsekvenser! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 20. juli 2017 #786 Del Skrevet 20. juli 2017 Da blir det ferietur på Ine og familien. Får håpe det blir en ordentlig ferie da og ikke bare hjem til mor. Og siden du leser her inne Ine og tar til deg noe av det som blir skrevet her. Kan du ikke skrive litt om hvorfor du har så behov for å kopiere andre og late som det er ditt verk? Jeg er nysgjerrig på hva som foregår i hodet ditt. Spesielt siden du har ansvar for to små barn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. juli 2017 #787 Del Skrevet 20. juli 2017 Bloggen burde døpes om til Det Glade Vanvidd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juli 2017 #788 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Edit: Hetsende utsagn. Tekola, teamleder. Edit: Ryddet for persondebatt. Edie, mod. Endret 24. juli 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 24. juli 2017 #789 Del Skrevet 24. juli 2017 Et veldig personlig å flott innlegg nå, men sitter igjen med en følelse av at det er kopiert? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 24. juli 2017 #790 Del Skrevet 24. juli 2017 Jezzuz, for et kleint innlegg! Ine, grunnen til å folk er kritiske til deg er den uendelige kopieringen og fornektelsen som følger! Ingen som hater deg eller skal "gjøre hverdagen din verre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 24. juli 2017 #791 Del Skrevet 24. juli 2017 Angrer ikke på at ungene har to forskjellige fedre?Kjære vene,døde ikke far til eldste da?😨Masse svada fra A til Å....og dette MÅ være kopiert!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 24. juli 2017 #792 Del Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, FrøkenFarao skrev: Angrer ikke på at ungene har to forskjellige fedre?Kjære vene,døde ikke far til eldste da?😨Masse svada fra A til Å....og dette MÅ være kopiert!! Alt for bra skrevet til at det kommer fra henne, så ja sikkert kopiert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 24. juli 2017 #793 Del Skrevet 24. juli 2017 46 minutter siden, Jennybella skrev: Alt for bra skrevet til at det kommer fra henne, så ja sikkert kopiert Er ikke dette kopiert fra Anna Rasmussen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 24. juli 2017 #794 Del Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, LizbethOsnes skrev: Er ikke dette kopiert fra Anna Rasmussen? Tanken slo meg,da jeg leste at hun ikke angrer på at hun beholt barna😜Minsta var vel ganske planlagt vil jeg tru........hva m å lese over teksten Ine,FØR du kopierer?Det er så himla tragisk😱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 24. juli 2017 #795 Del Skrevet 24. juli 2017 Kolla "Mamma til Michelle" "Dette möter meg hver eneste dag" 06.07.2016. Andra avsnittet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 24. juli 2017 #796 Del Skrevet 24. juli 2017 http://mammatilmichelle.blogg.no/1467748236_dette_mter_meg_hver_e.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 24. juli 2017 #797 Del Skrevet 24. juli 2017 Herregud..jaja,ikke første gang!AR, du har penger til å saksøke Ine,for dette må d være straffbart??Åndsverkloven,plagiering osv.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 24. juli 2017 #798 Del Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, Horselady skrev: Et veldig personlig å flott innlegg nå, men sitter igjen med en følelse av at det er kopiert? 🤔 Jeg er ikke ofte innom hennes blogg men leste faktisk inlegget i dag og jeg følte jeg hadde leste dette før på en annen blogg. Men jeg kan ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 24. juli 2017 #799 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Er bare å vente på badestampen! Men, hva er greia med den terrassen deres? Det ser jo ut som om den er helt innebygget? Ikke akkurat åpen? Hvis de eier det huset burde de virkelig slå ut veggene rundt (hele) "terrassen". Hun postet vel 10-12 bilder i eksakt samme vinkel, og det ser veeeldig tett ut. Endret 24. juli 2017 av Flisespikker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 25. juli 2017 #800 Del Skrevet 25. juli 2017 Kanskje hun begynner å tenke seg om litt når det gjelder det med kopiering av andre nå etter at Bloggomtoppbloggere har skrevet et innlegg om det. Vi får i hvertfall håpe det. https://bloggomtoppbloggere.wordpress.com/2017/07/25/kopikatten/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg