Gjest Jenny90 Skrevet 13. juli 2017 #761 Del Skrevet 13. juli 2017 15 timer siden, Sen ve ben skrev: Hva heter hun på snap? Starlezz tror jeg hun skrev på IG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. juli 2017 #762 Del Skrevet 13. juli 2017 2 timer siden, Jenny90 skrev: Starlezz tror jeg hun skrev på IG Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 13. juli 2017 #763 Del Skrevet 13. juli 2017 4 minutter siden, Sen ve ben skrev: Takk Men hun legger aldri ut noe, så det er helt bortkastet å følge henne. Jeg har fulgt henne lenge og har fortsatt tilgode å se at hun har lagt ut noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 13. juli 2017 #764 Del Skrevet 13. juli 2017 Når kommer den nye pynten på stuebordet, henger litt etter nå 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 13. juli 2017 #765 Del Skrevet 13. juli 2017 Ser at hun selger helt nye ting ofte. Kjøper hun kun for å selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 13. juli 2017 #766 Del Skrevet 13. juli 2017 "I dag var vi så heldig at vi fikk mamma på besøk, alltid like hyggelig – for ikke noe som er koseligere å få besøk av henne" Hun skriver som en ungdomsskoleelev😳 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 13. juli 2017 #767 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg tenker at denne dama sliter på ett eller annet plan, så jeg greier ikke annet enn å synes synd på henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 19. juli 2017 #768 Del Skrevet 19. juli 2017 Nå har ikkje jeg vært inne på denne bloggen før, så har hun virkelig saget av beina på barstolene sånn som paprika? Eller er de originale i den høyden? De ser helt feildesignet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 19. juli 2017 #769 Del Skrevet 19. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #770 Del Skrevet 19. juli 2017 Nye plakater på jenterommet. Helt like VP sine. Hva er det med den bloggeren som absolutt må kopiere andre nesten ned til minste detalj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 19. juli 2017 #771 Del Skrevet 19. juli 2017 20 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Nye plakater på jenterommet. Helt like VP sine. Hva er det med den bloggeren som absolutt må kopiere andre nesten ned til minste detalj? Salig blanding av ungdommelige bilder, barbiedukker, rosa pappbokser med en tung vase oppå. Skikkelig stilig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #772 Del Skrevet 19. juli 2017 Uansett, det er ikke akkurat bilder jeg ville hengt opp hos et barn på en 7-8 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 20. juli 2017 #773 Del Skrevet 20. juli 2017 10 timer siden, Kaktuspotte skrev: Uansett, det er ikke akkurat bilder jeg ville hengt opp hos et barn på en 7-8 år. Må jo det, villapaprika har jo det på datterens rom.kan ikke hoppe over kopieringen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 20. juli 2017 #774 Del Skrevet 20. juli 2017 det er bare skikkelig creapy.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. juli 2017 #775 Del Skrevet 20. juli 2017 4 minutter siden, marthes skrev: det er bare skikkelig creapy.... Vi vet jo at hun følger med her inne. Det må være veldig spesielt å sitte og lese om seg selv, kopieringen og alt annet. Veldig rart at hun ikke begrenser det, når hun vet at det blir fulgt med på med argusøyne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 20. juli 2017 #776 Del Skrevet 20. juli 2017 Hun må da bruke enormt med tid på å lete etter de samme tingene, og så må det koste i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 20. juli 2017 #777 Del Skrevet 20. juli 2017 Hvordan ligger hun an på blogglisten? Kan det være at hun fortsetter, litt som en parodi på seg selv, fordi hun vet det er kun derfor hun har lesere og dermed får penger i kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 20. juli 2017 #778 Del Skrevet 20. juli 2017 Denne dama har blogget i mange år nå og aldri skrevet noen av innleggene selv. I starten var det mammabloggere som mammasilje, frumaela og andre hun kopierte. Spesielt innleggene fra mammasilje sin blogg gikk igjen. Dette var personlige innlegg som bare ble kopiert ordrett og forandret navn til de involverte f.eks. Til og med fødselshistorien ble kopiert 😂 I det siste har hun vel funnet ut at interiør er lettere å kopiere, og gått helt over til å være kopi av villapaprika. Ikke bare er det utrolig sært, men det må koste en formue også? 😳 Når VP hadde egen nettbutikk så tjente hun vel en formue på dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 20. juli 2017 #779 Del Skrevet 20. juli 2017 7 minutter siden, Galaxy X skrev: Hvordan ligger hun an på blogglisten? Kan det være at hun fortsetter, litt som en parodi på seg selv, fordi hun vet det er kun derfor hun har lesere og dermed får penger i kassa? Tror du at du får inn noe penger da? Jeg vet ikke hvordan det ligger an nå, men tidligere vet jeg at hun skrev en del sponset/reklameinnlegg og konkurranser, uten at hun noen gang hadde avtale med butikken. Hun skrev blant annet en del innlegg "for" butikken knertenogkaroline.no (de bloggene hun tidligere kopierte hadde jo samarbeid med k&k), men butikken gikk ut og sa at de ikke hadde noen avtale med denne bloggeren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 20. juli 2017 #780 Del Skrevet 20. juli 2017 46 minutter siden, richbitch skrev: Til og med fødselshistorien ble kopiert 😂 Seriøst???!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg