Veslefrikk Skrevet 19. februar 2017 #201 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Ranunkelen skrev: Håper Anna tar affære nå Hun lar seg nok ikke pelle på nesa. Så hvis hun vet om det her, så skjer det garantert noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 19. februar 2017 #202 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Hun lar seg nok ikke pelle på nesa. Så hvis hun vet om det her, så skjer det garantert noe. Hun har fått beskjed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. februar 2017 #203 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Jennybella skrev: Hun har fått beskjed Da blir det spennende å se hva som skjer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 19. februar 2017 #204 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg hadde følt meg misbrukt om noen brukte mine ord som sine egne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 19. februar 2017 #205 Del Skrevet 19. februar 2017 Vinneren skulle vel ha vært trukket i går? 17/2 var fristen, så da burde det vel komme et innlegg hvor hun offentliggjør vinneren straks.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 20. februar 2017 #206 Del Skrevet 20. februar 2017 5 timer siden, Horselady skrev: Vinneren skulle vel ha vært trukket i går? 17/2 var fristen, så da burde det vel komme et innlegg hvor hun offentliggjør vinneren straks.. Hun har offetnliggjort vinneren; på den instagram-kontoen som hun ikke godkjenner nye følgere på. . Hun la det ut på lørdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 20. februar 2017 #207 Del Skrevet 20. februar 2017 Frøken paprika kan ikke syntes det er så veldig leit å bli kopiert, gladehjem følger hennes private instagram 🙄 (Der hun bare la til de hun kjente) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. februar 2017 #208 Del Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, gjärd skrev: Frøken paprika kan ikke syntes det er så veldig leit å bli kopiert, gladehjem følger hennes private instagram 🙄 (Der hun bare la til de hun kjente) Hva??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 20. februar 2017 #209 Del Skrevet 20. februar 2017 Haha, seriøst???? Hun legger til den verste stalkeren og klager på/gjør narr av det i tillegg!?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 20. februar 2017 #210 Del Skrevet 20. februar 2017 Av en eller annen grunn er jeg ikke overrasket. Camilla har jo fått myyyye gratis oppmerksomhet og sympati pga gladehjem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 20. februar 2017 #211 Del Skrevet 20. februar 2017 6 timer siden, FruRosa skrev: Hva??? 6 timer siden, Valetta skrev: Haha, seriøst???? Hun legger til den verste stalkeren og klager på/gjør narr av det i tillegg!?? Jepp 😜 Kan ikke sånn imgur greier, og blir vel kasta ut hvis jeg legger ut screenshot? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. februar 2017 #212 Del Skrevet 20. februar 2017 Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett. Laste opp bilde direkte på KG er ikke tillatt, men imgur-link er ok. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 22. februar 2017 #213 Del Skrevet 22. februar 2017 På 18.2.2017 den 13.59, Veslefrikk skrev: Informer oss om svaret da. Nå har jeg vært i kontakt med Hjertelykke. Mail fra Hjertelykke Hjertelykke beklager selvfølgeilg. De var på tidspunktet ikke klar over at DGH hadde privat profil, men det oppdaget de fort, og hadde bedt DGH om å godkjenne alle som ville, og det hadde hun lovet å gjøre. Hjertelykke videresendte også mailen fra meg til DGH slik at hun kunne svare meg selv. (med Hjertelykke på kopi) Og om noen skulle lure; Nei, Detgladehjem har ikke svart meg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 22. februar 2017 #214 Del Skrevet 22. februar 2017 5 timer siden, Viernes skrev: ...... Og om noen skulle lure; Nei, Detgladehjem har ikke svart meg. Hardt å bli tatt på slikt 😒 tror neppe du får noe svar, men folk bør nå ha skjønt hvilken type hun er og holde seg borte fra både blogg og instagram! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 23. februar 2017 #215 Del Skrevet 23. februar 2017 @Viernes konstruktivt svar fra konkurranseansvarlig da. Mange som har noe å lære av den der. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 24. februar 2017 #216 Del Skrevet 24. februar 2017 Ja, hvem har hun kopiert innlegg fra nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 24. februar 2017 #217 Del Skrevet 24. februar 2017 6 minutter siden, suckers skrev: Ja, hvem har hun kopiert innlegg fra nå? første avsnitt er herfra http://drommeverden.blogg.no/1424724634_lykke_p_en_mandag.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. februar 2017 #218 Del Skrevet 24. februar 2017 5 minutter siden, maipai skrev: første avsnitt er herfra http://drommeverden.blogg.no/1424724634_lykke_p_en_mandag.html H e r r e g u d. Hvorfor får hun lov å fortsette dette? Syns det er merkelig at ikke en avis har snappet opp dette og lager sak av det. Jeg blir helt svett av Ine. Hun må da være redd for konsekvenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 24. februar 2017 #219 Del Skrevet 24. februar 2017 2 minutter siden, Onbothsides skrev: H e r r e g u d. Hvorfor får hun lov å fortsette dette? Syns det er merkelig at ikke en avis har snappet opp dette og lager sak av det. Jeg blir helt svett av Ine. Hun må da være redd for konsekvenser? Åpenbart ikke. Ingen gjør noe med saken, er derfor hun fortsetter. Hadde hun kopiert noe fra meg så hadde jeg jaget henne herfra til helvete. Det hadde blitt en anmeldelse for å si det slik. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. februar 2017 #220 Del Skrevet 24. februar 2017 Akkurat nå, clyde skrev: Åpenbart ikke. Ingen gjør noe med saken, er derfor hun fortsetter. Hadde hun kopiert noe fra meg så hadde jeg jaget henne herfra til helvete. Det hadde blitt en anmeldelse for å si det slik. Men jeg skjønner ikke hvorfor Anna, Camilla og disse andre ikkke gjør noe? Jeg må innrømme at jeg blir irritert på de også når de tilsynelatende lar dette gå forbi uten å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg