Gå til innhold

Jeg trenger sex - menn svar meg

Fremhevede innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Det er jo nettopp fordi jeg ikke er iskald jeg ikke ønsker å vite. Det iskalde er jo å si "skal vi pule?" etter at dama har fortalt at hun kanskje  kommer til å dø om kreft om noen måneder. 

Jeg smiler litt i "skjegget" her jeg sitter å leser, for ikke hadde jeg ant at det var så mange følsomme menn der ute. Og befrielsen med å kunne ta det opp i et forum der alle kan være anonyme og snakke rett fra levra - kreftsyk eller ikke, i en dans med døden eller ikke, er ærligheten. 

Nei S7, jeg oppfatter deg ikke som iskald - og heller ingen av de andre som sier at de ville foretrekke å vite det etterpå - eller ikke klare med å vite. En slik situasjon/relasjon vil være svært spesiell både for meg og en evt elsker. Håpet er at det finnes en som er raus og modig. I hvertfall vil han i mine øyne være Mann med stor M, og han vil gi en gave større enn seg selv. 

Gjennom denne tråden har jeg vært tvunget til å reflektere, den ble veldig mye mer enn det som var tenkt i utgangspunktet - og den har gitt meg mye. Så tusen tusen takk for alle bidrag!❤️ Håper den har gitt flere noe å tenke over, at det kan bidra i møte med noen nærme som kanskje må oppleve det jeg gjør nå. 

Men jeg skal leve min historie, og hvor lang den blir herifra - se det vet ingen. Uansett har vi alle en historie å fortelle. Del den, så forstår vi hverandre bedre. 

Igjen tusen takk 😊

Anonymkode: 1e88f...537

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hadde det ikke hatt noe å si om du fortalte det på forhånd. Det hadde tvert i mot vært en positiv "turn on" å kunne gi litt godhet og deilige opplevelser, situasjonen din tatt i betraktning. Skulle gjerne hjulpet deg om jeg kunne det. Send ei melding om du vil.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Trompet skrev:

For meg hadde det ikke hatt noe å si om du fortalte det på forhånd. Det hadde tvert i mot vært en positiv "turn on" å kunne gi litt godhet og deilige opplevelser, situasjonen din tatt i betraktning. Skulle gjerne hjulpet deg om jeg kunne det. Send ei melding om du vil.

Ser i et annet innlegg at du er gift og i tillegg flørter med en kollega. Det vil med andre ord si at du er overhodet ikke "min type" 😏

Anonymkode: 1e88f...537

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...