Gå til innhold

Noen som har fått godkjent tilbakedatering av sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av psykisk sykdom? Dvs godkjent av nav. Legen tilbakedaterte da jeg ble veldig syk, og fortsatt er syk. Tar på å vente på svar, klarer ikke tenke positivt. Dette er mitt første møte med nav.

Anonymkode: fe806...aeb

Videoannonse
Annonse
Gjest KlippKlapp
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På grunn av psykisk sykdom? Dvs godkjent av nav. Legen tilbakedaterte da jeg ble veldig syk, og fortsatt er syk. Tar på å vente på svar, klarer ikke tenke positivt. Dette er mitt første møte med nav.

Ja. 

Skrevet
17 minutter siden, KlippKlapp skrev:

Ja. 

Så bra! Hodet mitt forteller meg at det aldri komme til å skje. Håper de godtar det. Ble det godkjent med en gang?

Gjest KlippKlapp
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra! Hodet mitt forteller meg at det aldri komme til å skje. Håper de godtar det. Ble det godkjent med en gang?

Ja, men det var tilbakedatert til dagen jeg ringte legekontoret, ikke lengre. Og det kan bli et problem.

Skrevet

Ja det ble godkjent. Men jeg måtte ikke inn til møte med NAV eller noe slikt, så jeg vet ikke hvordan det foregår.

Anonymkode: 2fec9...ee8

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det ble godkjent. Men jeg måtte ikke inn til møte med NAV eller noe slikt, så jeg vet ikke hvordan det foregår.

Hvor lang tilbake var det du fikk tilbakedatert? Må ikke på møte selv, men har tatt mnder å få svar..

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tilbake var det du fikk tilbakedatert? Må ikke på møte selv, men har tatt mnder å få svar..

Det vet jeg ikke helt. Men det var ganske langt tilbake. En uke+. Ble godkjent med en gang regner jeg med da jeg ikke hørte noe mer etter jeg leverte sykemelding.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jada. Det er vel ikke lov egentlig,men jeg har fått det. 

Anonymkode: 121a6...8a8

Skrevet

Ikke lov egentlig. Hva slags svar er det.

Dette er forbudt. Ikke lov å få tilbakedatert sykemeldinger!!!

Anonymkode: 2365e...61d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lov egentlig. Hva slags svar er det.

Dette er forbudt. Ikke lov å få tilbakedatert sykemeldinger!!!

Anonymkode: 2365e...61d

Nei, men i noen tilfeller er det lov. Står om det på Google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...