VeronicaSelina Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har datet en mann to ganger. Han sa at han ville treffe meg igjen. Jeg hørte fra han senest i går. Men de to siste dagene så er det meg som har tatt kontakt til dialog. Jeg mistenker at han har en til dame som han treffer. En som han mulig har hatt før han traff meg. Men er ikke sikker og har forsøkt å tro det beste. Nå velger jeg at han må ta kontakt om vi skal finne på noe. Planen var å finne på noe til helgen, men han får ta kontakt å si når det passer siden han sa at han var veldig opptatt i helgen. Han tok intiativ til å finne på noe. På siste date så kysset han meg. Jeg går allikevel rundt å tror at han er uinteressert. Jeg har blitt såret mange ganger før av menn. Og har datet en del menn fra nettet. Jeg bør vel gjerne ikke gi opp datingen. Datet 6 personer det siste året. 5 av dem fra nettet. 3 av dem ville treffe meg igjen men jeg avsluttet det. 2 av dem sa de ville treffe meg igjen men hørte ikke mer ifra dem. 1 av dem : han som jeg har datet nå vet jeg ikke hva vil. Viser dette at jeg har dårlige odds for å finne noen? Eller bør jeg bare fortsette med dating til jeg finner den rette? Jeg føler selv at dette resultatet er ikke så ille som jeg kan føle det. Plutselig kan det være en klaff der. Noen råd og tips i situasjonene?
Stiigen Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Det er vel ikke vits å spekulere? du har jo ingen fakta. Kan hende det er en grunn til at han ikke kontakter deg hele tiden, at han har andre ting han driver med. Det er jo veldig tidlig i datingen også til å spekulere på slikt. Du kan jo ta en alvorsprat med ham da; om dere dater "eksklusivt",og hva han ser etter (forhold,eller bare noen å rote med)...men å ta opp slike ting så tidlig kan skremmer vekk en del menn. 2
VeronicaSelina Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, Stiigen skrev: Det er vel ikke vits å spekulere? du har jo ingen fakta. Kan hende det er en grunn til at han ikke kontakter deg hele tiden, at han har andre ting han driver med. Det er jo veldig tidlig i datingen også til å spekulere på slikt. Du kan jo ta en alvorsprat med ham da; om dere dater "eksklusivt",og hva han ser etter (forhold,eller bare noen å rote med)...men å ta opp slike ting så tidlig kan skremmer vekk en del menn. Jeg tar ikke slike ting opp så tidlig. Jeg synes det er mer viktig å være en venn helt til man ser om det utvikler seg. Dersom han er interessert så regner jeg med at han tar kontakt. Viktigste er å ivareta seg selv. Være sin egen lykke. . Jeg vet ingenting om hans situasjon heller. Skal ikke ta det så nøye . 1
VeronicaSelina Skrevet 13. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2017 7 timer siden, Stiigen skrev: Det er vel ikke vits å spekulere? du har jo ingen fakta. Kan hende det er en grunn til at han ikke kontakter deg hele tiden, at han har andre ting han driver med. Det er jo veldig tidlig i datingen også til å spekulere på slikt. Du kan jo ta en alvorsprat med ham da; om dere dater "eksklusivt",og hva han ser etter (forhold,eller bare noen å rote med)...men å ta opp slike ting så tidlig kan skremmer vekk en del menn. Han tok kontakt igjen. Mulig meg som er så skeptisk.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå