AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Hei! For to år siden fikk jeg konstantert HPV i sammenheng med celleforandringer. Mine celleforandringer er lette, men siden de har vart så lenge ( over 2 år) er jeg i en prosess der de skal utføre konisering. Dette vil da normalt ha som følge at HPV viruset brenner ut fortere enn dersom de ikke gjør dette.. Det jeg lurer på, dumt kanskje, og flaut nok.. Er: den dagen jeg er HPV fri i underliv, vil jeg enda kunne ha denne smitten i munn pga tidligere munnsex med min eks? Vi hadde ubeskyttet sex hele forholdet gjennom med en del munnsex og derfor har jeg begynt å få angst for at jeg skal bære dette viruset i munn også.. Jeg har prøvd å søke på nett men ser at det kun virker som de tester for dette dersom for eksempel tannleger ser forandringer i munn og lignende.. Kan jeg spørre lege om å sjekke dette eller er det noe de ikke gjør? Jeg er klar over at jeg virker hysterisk men jeg ønsker ikke engang å kysse noen før jeg er sikker. Ps: Ja, jeg er klar over at 80% av oss kommer til å ha HPV i en eller annen form iløpet av livet og at det er vanlig osv.. Men jeg personlig ønsker ikke å være en av de som har det for så å "bevisst" smitte videre noe som kan føre til kreft. Anonymkode: c62f2...9a7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Har du virus så har du det i hele kroppen. Anonymkode: 5e414...944
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Må forøvrig si jeg synes du er rimelig hysterisk angående HPV men sånn er nå den saken. Du kan ikke smitte noen som er vaksinert mot HPV. Anonymkode: 5e414...944 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Det om at man har det i hele kroppen har jeg ikke lest noen plasser. Kun at det pga munnsex kan oppstå der også? Jeg skriver også selv at jeg er klar over at jeg virker hysterisk men det er mitt eget valg å føle det jeg føler. Det er for meg selv personlig ganske unødvendig av å være med noen når jeg om noen måneder mest sannsynlig er fri for viruset.. Jeg vet jeg ikke kan smitte noen som er vaksinert men det er vel ikke mesteparten av voksne mannfolk heller? Takk for svar uansett. ts. Anonymkode: c62f2...9a7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det om at man har det i hele kroppen har jeg ikke lest noen plasser. Kun at det pga munnsex kan oppstå der også? Jeg skriver også selv at jeg er klar over at jeg virker hysterisk men det er mitt eget valg å føle det jeg føler. Det er for meg selv personlig ganske unødvendig av å være med noen når jeg om noen måneder mest sannsynlig er fri for viruset.. Jeg vet jeg ikke kan smitte noen som er vaksinert men det er vel ikke mesteparten av voksne mannfolk heller? Takk for svar uansett. ts. Anonymkode: c62f2...9a7 De fleste voksne seksuelt aktive mannfolk har nok allerede både det ene og det andre i kroppen kos deg! Anonymkode: 5e414...944
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå