AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg har en god del gamle arr fra selvskading og har ikke lyst til å dekke meg til. Alle på jobb er vant til arrene mine, men jeg vil jo likevel ta hensyn til at de kanskje ikke syns det er så veldig koselig å se på. Hva mener dere? Anonymkode: 33eb3...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Del Skrevet 13. januar 2017 Du sier det jo selv. De gir pokker, du gir pokker. Sånn helt ærlig: spar kollegaene dine for å se mage, rørleggerspekk og fett hår og de er trolig mye mer takknemlig enn arr/ikke arr (nakne valker, truser og fett hår er ting folk bør spares for.. Og sykkeltights. Kollegaer i sykkeltights er ikke moro. Arrene er det trolig ingen som registrerer på daglig basis) Anonymkode: b3c4a...9b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Del Skrevet 13. januar 2017 Trur ikke så mange bryr seg om slikt. Kommer jo litt an på hva man jobber med, men de fleste takler slike ting fint. Kle deg normalt som det nevnes over, og gå ellers i det du vil med korte ermer, sommerkjoler etc. Anonymkode: e80b6...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Del Skrevet 13. januar 2017 Kan du prøve YSL sin mirakelpenn (YSL Touche Éclait)? Den er vel egentlig ment for ansikt, men det er ikke noe i veien for å bruke den f.eks. på arr på armer. Anonymkode: 6fd96...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg tok en stor tatovering over mine arr. Nå ser man kun noen av arrene hvis man studerer armen nøye (og det er det ingen som gjør). Men jeg gjorde det fordi jeg har valgt meg en utdannelse som gjør at synlige arr etter selvskading kanskje ikke passer seg helt etter min mening. Ellers har jeg jobbet både på butikk, kafe og hotell uten at noen har reagert på arrene mine. Alle disse stedene har jeg gått mye med t-skjorte. Anonymkode: 4c4e8...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Del Skrevet 15. januar 2017 På Saturday, January 14, 2017 den 0.46, AnonymBruker skrev: Kan du prøve YSL sin mirakelpenn (YSL Touche Éclait)? Den er vel egentlig ment for ansikt, men det er ikke noe i veien for å bruke den f.eks. på arr på armer. Anonymkode: 6fd96...289 Ville ikke brukt den. Da den er en lysreflekterende concealer. Man vil ha noe matt når man skal dekke til noe. Særlig hvis arrene er forhøyet i huden. Vet noen hudklinikker har sminke som dekker arr, vitiligo og andre ting som er vanskelig å dekke. Og hvis de er røde så kan du ta laserbehandling, og det tror jeg også man kan få dekt. Men hvis ingen reagerer og du jobber en plass som du ikke trigger noen så trenger du ikke å dekke de. Anonymkode: 5f086...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå