Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang et par ganger i høst. Nå prøver jeg å finne den igjen, så langt uten hell.

Husker ikke mye av sangen, heller ikke hvilket språk, men tror det må ha vært norsk eller dansk. 

Den ble spilt på en treningstime, så har heller ingen musikklister på nettet å lete i gjennom. 

Den er ganske kjapp, litt party-aktig og i teksten sier de noe sånt som: "det går/vi går ned, ned, ned og stopp!" 
(Ikke ordrett, men noe lignende er det eneste jeg husker.)

(Den kan minne litt om Nik & Jay sin "Hot", men det er en annen sang.)

Hadde blitt såå glad om noen kunne hjulpet meg eller vet hvilken sang jeg mener på. 
På forhånd: mange hjertelig takk! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, j23 skrev:

Hørte en sang et par ganger i høst. Nå prøver jeg å finne den igjen, så langt uten hell.

Husker ikke mye av sangen, heller ikke hvilket språk, men tror det må ha vært norsk eller dansk. 

Den ble spilt på en treningstime, så har heller ingen musikklister på nettet å lete i gjennom. 

Den er ganske kjapp, litt party-aktig og i teksten sier de noe sånt som: "det går/vi går ned, ned, ned og stopp!" 
(Ikke ordrett, men noe lignende er det eneste jeg husker.)

(Den kan minne litt om Nik & Jay sin "Hot", men det er en annen sang.)

Hadde blitt såå glad om noen kunne hjulpet meg eller vet hvilken sang jeg mener på. 
På forhånd: mange hjertelig takk! 

Denne? 

https://m.youtube.com/watch?v=H8yqVkJJ-Po

Kom opp da jeg søkte på teksten. 

Anonymkode: f5e5f...f15

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne? 

https://m.youtube.com/watch?v=H8yqVkJJ-Po

Kom opp da jeg søkte på teksten. 

Anonymkode: f5e5f...f15

Tusen takk for forslag, men er ikke denne! 

Ikke veldig langt unna, men kanskje litt mer pop-aktig heller enn den tekno-sounden denne låta hadde. Men supert med tips uansett!! :) 

Skrevet

Dette er en jeg hørte da jeg var i svømmehallen en gang, men det er nok ikke den. 

Skrevet

Er ikke Nik & Jay med Boing da. 

Samme stilen som Hot. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...