AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Jeg pleier å kun ha knall positiv el test i 12 timer ca, men denne mnd er inne i det 3 døgnet med knall positiv el test. Det er ikke noe el slim og jeg føler meg forholdsvis tørr. Noen som har en ide om hva som skjer? Anonymkode: c09e2...83d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Usikker, tenker to ting: enten trøbler du med å få eggløsning, men lurer mest på om det kan skyldes at du er gravid? Anonymkode: e736e...b3b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usikker, tenker to ting: enten trøbler du med å få eggløsning, men lurer mest på om det kan skyldes at du er gravid? Anonymkode: e736e...b3b Jeg er ikke gravid, det er jeg helt sikker på. Jeg tror nok kroppen trøbler med eggløsning ja Jeg har vært gravid 2 ganger i høst, men endte i sa, så jeg har vanligvis eggløsning. Aner ikke hva som skjer nå Anonymkode: c09e2...83d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke gravid, det er jeg helt sikker på. Jeg tror nok kroppen trøbler med eggløsning ja Jeg har vært gravid 2 ganger i høst, men endte i sa, så jeg har vanligvis eggløsning. Aner ikke hva som skjer nå Anonymkode: c09e2...83d Ok, kanskje bare fortsette å teste de neste dagene, og ha sex så lenge den er positiv, in case? Syklusforstyrrelser er ikke uvanlig, spesielt ikke etter aborter. Og: håpe det går bedre neste gang, fælt å miste.. Anonymkode: e736e...b3b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, kanskje bare fortsette å teste de neste dagene, og ha sex så lenge den er positiv, in case? Syklusforstyrrelser er ikke uvanlig, spesielt ikke etter aborter. Og: håpe det går bedre neste gang, fælt å miste.. Anonymkode: e736e...b3b Ja, ikke morro i det hele tatt med aborter Det som er så rart er at jeg har så sterke tester, men ingen andre symptomer, ingen økt sex lyst eller slim. Skulle jeg bare å ha tolket sekretet, ville jeg heøt klart sagt at jeg ikke er fruktbar nå.. Hmm Anonymkode: c09e2...83d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har stort sett alltid positiv test i 2-2,5 dager. Nå er jeg gravid. Anonymkode: 6081b...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå