Gå til innhold

Hvordan starter du eller starter din match samtalen på Tinder/happn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier "Hvordan starter du eller starter din match samtalen på Tinder/happn?". Siden en del jenter/damer har en tendens med å skrive i profilene sine at de ikke ønsker/klarer å starte samtalen er det opp til mannen å gjøre det. Men dette er vel også noe mange damer forventer uten at de skriver det.

Jeg personlig har bestandig brukt å skrive f.eks "Hei, hyggelig at vi matchet. Jeg ser du har et bilde hvor du spiller håndball. Hvilket lag spiller du på?" eller "Hei, hyggelig at vi matchet. Jeg ser du har et bilde hvor du er på topptur. Hvilket fjell var det du var på?" osv.

Det blir jo selvfølgelig verre når damene ikke klarer å ta andre bilder en selfier på badet. Kunne jo selvfølgelig skrevet "Hei, trivelig at vi matchet. ser du har fliser på badet. Ser at du glemte å gjøre ren den en flisa i hjørnet på bilde nummer 2. Hva gjør du for å få dagene til å gå?". Ikke at jeg har prøvd å skrive det sistnevnte.

De to første samtaleåpnerne har bestandig fungert for meg. Men har hørt fra en del venner at de gjerne skriver "Hei søta! Jobber du eller studerer du?".

Anonymkode: aaae5...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er koselig når de begynner med 'hei princess/prinsesse' eller 'hei søta' og for deretter å spørre noe relatert til enten bildene eller bio. Ellers alt annet som 'hei hva skjer?' Ikke noe jeg ønsker å svare på:P

Skrevet (endret)

Skriver virkelig damer at de ikke ønsker å starte en samtale/ta initiativ? Og allikevel blir de skrevet til? :sjokkert: 

Endret av Beena
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier "Hvordan starter du eller starter din match samtalen på Tinder/happn?". Siden en del jenter/damer har en tendens med å skrive i profilene sine at de ikke ønsker/klarer å starte samtalen er det opp til mannen å gjøre det. Men dette er vel også noe mange damer forventer uten at de skriver det.

Jeg personlig har bestandig brukt å skrive f.eks "Hei, hyggelig at vi matchet. Jeg ser du har et bilde hvor du spiller håndball. Hvilket lag spiller du på?" eller "Hei, hyggelig at vi matchet. Jeg ser du har et bilde hvor du er på topptur. Hvilket fjell var det du var på?" osv.

Det blir jo selvfølgelig verre når damene ikke klarer å ta andre bilder en selfier på badet. Kunne jo selvfølgelig skrevet "Hei, trivelig at vi matchet. ser du har fliser på badet. Ser at du glemte å gjøre ren den en flisa i hjørnet på bilde nummer 2. Hva gjør du for å få dagene til å gå?". Ikke at jeg har prøvd å skrive det sistnevnte.

De to første samtaleåpnerne har bestandig fungert for meg. Men har hørt fra en del venner at de gjerne skriver "Hei søta! Jobber du eller studerer du?".

Jeg synes du har en fin måte å begynne samtaler på!

Anonymkode: 334f6...414

• Liker 1
Skrevet

Fin åpningsreplikk TS! Hater replikker som; 

"Hei hvem er du da"? Hva faen, skal jeg da fortelle alt om meg selv? Barn, jobb, studier, interesser.. egenskaper og personlighet? 

Verste fikk jeg nylig: Hallais, er full og sjenert...

Tjukk fyr og ikke en jeg hadde swipet. En venn av meg gjorde det på tull.. syntes synd i han da

Ellers blir det mye av det samme, typ: Hva skjer? 

Anonymkode: 9746a...5d6

• Liker 1
Gjest Superbruker7
Skrevet

Skriver bare "hei", er heldigvis kjekk nok til å få svar uten å måtte tenke over hva jeg skriver.

Skrevet
7 timer siden, Beena skrev:

Skriver virkelig damer at de ikke ønsker å starte en samtale/ta initiativ? Og allikevel blir de skrevet til? :sjokkert: 

Sånn er det å være verdens mest priviligerte mennesker: norske damer. 

Anonymkode: 19bc8...f4f

Skrevet
På 13.1.2017 den 14.12, Beena skrev:

Ja, det er ganske mange som har med tekst som "si hei da vel" eller "skriver aldri først" :) Og det gjelder ikkje bare de mest attraktive damene...

Skrevet
7 timer siden, Hunden89 skrev:

Ja, det er ganske mange som har med tekst som "si hei da vel" eller "skriver aldri først" :) Og det gjelder ikkje bare de mest attraktive damene...

Det er det ganske mange menn som skriver også.

Anonymkode: 1ff48...1e4

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan eg tenke meg, ja.

Skrevet

Jeg pleier å gå for en enkel "Hei. Hvordan går det?"

Det er også noe som går igjen når andre skriver til meg først :) 

Anonymkode: 9af0a...188

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger de som starter samtaler på en litt vittig måte, f. eks. ved å ta tak i og tulle med noe fra profilen min. Liker samtaler med litt fart og humor i. 

Hadde en som startet samtalen med å spørre hvor vi skal dra på bryllupsreise. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhmm! Men noen av de som skriver det sier hei først allikevel da.. Noen skriver det kanskje for å vise at de faktisk er interessert i å få til en dialog på Tinder - but who knows..

Skrevet
På 13.1.2017 den 13.42, meeeg9 skrev:

Jeg syns det er koselig når de begynner med 'hei princess/prinsesse' eller 'hei søta' og for deretter å spørre noe relatert til enten bildene eller bio. Ellers alt annet som 'hei hva skjer?' Ikke noe jeg ønsker å svare på:P

Hvorfor ikke? Er jo det som er vanlig å si, hva ellers skal man si liksom?

Anonymkode: ff15d...55e

• Liker 2
Skrevet
På 13/01/2017 den 13.42, meeeg9 skrev:

TS her. Kan jo hende at noen synes det er fint å høre det.

På 13/01/2017 den 14.12, Beena skrev:

Det er en del damer som skriver det. Er man dame så blir man vel skrevet til uavhengig av om man skriver det. Leste det at det var en jente som hadde tatt kun bilder av vegger på tinderprofilen og fått massevis av matcher. Så det sier vel sitt om hvor seriøse en del menn er på tinder.

På 13/01/2017 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du har en fin måte å begynne samtaler på!

Anonymkode: 334f6...414

Takk for det!

På 13/01/2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Fin åpningsreplikk TS! Hater replikker som; 

"Hei hvem er du da"? Hva faen, skal jeg da fortelle alt om meg selv? Barn, jobb, studier, interesser.. egenskaper og personlighet? 

Verste fikk jeg nylig: Hallais, er full og sjenert...

Tjukk fyr og ikke en jeg hadde swipet. En venn av meg gjorde det på tull.. syntes synd i han da

Ellers blir det mye av det samme, typ: Hva skjer? 

Anonymkode: 9746a...5d6

Tusen takk for det. Som dame hører man sikkert mye rart. 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å gå for en enkel "Hei. Hvordan går det?"

Det er også noe som går igjen når andre skriver til meg først :) 

Jeg tenker at en slik melding fort ender med "bare bra". 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger de som starter samtaler på en litt vittig måte, f. eks. ved å ta tak i og tulle med noe fra profilen min. Liker samtaler med litt fart og humor i. 

Hadde en som startet samtalen med å spørre hvor vi skal dra på bryllupsreise. :fnise:

Det er absolutt rom for å være kreativ måte. Har en kamerat av meg som har skrevet til en rekke damer mye forskjellig. Blant annet: "Hei, i går vant jeg ti millioner i lotto. Vil du bli med meg på jordomseiling?". og "Hei, for en uke siden ble jeg bortført av romvesener. Jeg er nå tilbake og ble fortalt av romvesene at det var min skjebne å matche med akkurat deg".

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Er jo det som er vanlig å si, hva ellers skal man si liksom?

Alt annet enn akkurat det :P

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at en slik melding fort ender med "bare bra". 

Sier du det? Ikke i min erfaring :) Blir mer "Hei, alt bra her. Hvordan går det med deg? :)" Så noe spørsmål om man har gjort noe gøy i det siste, hva man liker å drive med, etc. Rett og slett føre en samtale på samme måte som jeg vill gjort med en bekjent jeg møter i det virkelie liv. Aldri opplevd å bare få "bare bra" tilbake, og har heller ikke svart det :) Men regner med at folk har forskjellige erfaringer.

Skrevet
5 minutter siden, meeeg9 skrev:

Alt annet enn akkurat det :P

Som hva?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som hva?

Jeg ga jo eksempler på første kommentar 

Skrevet
21 minutter siden, meeeg9 skrev:

Jeg ga jo eksempler på første kommentar 

Det var dårlige :P de fleste vil ikke ha slike tåpelige cheezy meldinger. Om dere vil ha mer enn hva skjer så får dere begynne å skrive mer om dere selv i profilen så vi har et utgangspunkt

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...