AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Skrevet 13. januar 2017 Dere som jobber nattevakt der dere har lite å gjøre, hva gjør dere med all fritiden? Selv bruker jeg å trene, se film og lese, men blir liksom litt lei av det. Bruker også å spille litt spill med de jeg jobber med, rydde og litt sånn. Ender likevel opp med en god del dødtid der jeg bare fikler med mobilen. Merker at det drar veldig mye energi å skulle være oppe om natta samtidig som jeg bare sitter og kjeder meg. Anonymkode: ca532...c47
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Diverse håndarbeid virker veldig vanlig blant folk jeg kjenner. Strikking, hekling og slikt. Samt studering. Anonymkode: 43717...5fa
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diverse håndarbeid virker veldig vanlig blant folk jeg kjenner. Strikking, hekling og slikt. Samt studering. Anonymkode: 43717...5fa Kan ikke noe form for håndarbeid, hehe. har vurdert noe studering-ish ja. Muligens ta opp fag elns. Anonymkode: ca532...c47
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Jeg jobbet en gang et sted hvor det var nattevakter som brukte lokalene på natten. De brukte PC'en min til å se film på, og jeg vet at en del av de strikket mye. Anonymkode: e3bd4...ae2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Skrevet 13. januar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobbet en gang et sted hvor det var nattevakter som brukte lokalene på natten. De brukte PC'en min til å se film på, og jeg vet at en del av de strikket mye. Anonymkode: e3bd4...ae2 Ja, ser som sagt en del film på TVen her. Kan ikke strikke eller noe sånt. Anonymkode: ca532...c47
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Skrevet 13. januar 2017 Håndarbeid, alle nattevaktene lærer seg det når de begynner hos oss for å ha noe å ta seg til (strikke, sy, tegne,), lese, se film, spille spill, øve på fagting, studere, løse kryssord ect. Anonymkode: 46514...844
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Wow,dere har det behagelig! La meg gjette,dere jobber i helsesektoren?Evnt hotell? Anonymkode: 80995...980 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow,dere har det behagelig! La meg gjette,dere jobber i helsesektoren?Evnt hotell? Anonymkode: 80995...980 Nope. Ikke jeg, TS i alle fall. Jeg har førstegangstjeneste. Anonymkode: ca532...c47
fresia Skrevet 13. januar 2017 #9 Skrevet 13. januar 2017 ser på serier, gjør skolearbeid, spiller Sims (da flyr tida avgårde), løser sudoku, fargelegger. jobber i helsevesenet så har heldigvis noen arbeidsoppgaver på natta som å vaske klær, rydde litt, ta ut av oppvaskmaskin, smøre nister osv. pleier også å holde på med litt fagrelaterte ting som å planlegge aktiviteter o.l.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #10 Skrevet 14. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow,dere har det behagelig! La meg gjette,dere jobber i helsesektoren?Evnt hotell? Anonymkode: 80995...980 De fleste plasser skal det være roligere på natt, selvsagt ikke alle steder dette er mulig, der i blant helsevesenet 😛 Det er skrekkelig variert Jeg jobber i helsevesenet de nettene det er rolig ser vi TV, strikker og prater. Det er sjeldent vi løper hele natten så litt strikking mellom klokker, runder osv får vi alltid til. Jeg er ingen hyler på strikking, men lærte meg da jeg startet på natt. Anonymkode: 69a53...037
sonush Skrevet 14. januar 2017 #11 Skrevet 14. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow,dere har det behagelig! La meg gjette,dere jobber i helsesektoren?Evnt hotell? Anonymkode: 80995...980 La meg si deg en ting, de som jobber i helsesektor på natten har det IKKE behaglig. Ja, de løper ikke HELE natten, ALLE nettene, men der jeg har vært er det mye å gjøre. Selv med ro på natten, så har vi pasienter som skal sine medisiner, noen spyr, andre har vondt, noen FÅR ikke sove, andre VIL ikke sove. Noen netter får vi tid til litt tv-titting og strikking og mobilfikling. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå