Mokka Skrevet 4. desember 2004 #1 Del Skrevet 4. desember 2004 Litt rart spørsmål.. Har hatt unormal avføring de siste 4 mnd. Den er veldig lys og lett hvis man kan si det. Har problemer med å få trukket opp! Har et sundt kosthold. Noen som vet grunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. desember 2004 #2 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg vet ikke grunnen, men hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Det kan være så enkelt at du har fått en form for matintoleranse eller allergi, men jeg ville tatt meg en tur til legen... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 5. desember 2004 #4 Del Skrevet 5. desember 2004 Kan ha sammenheng med galleblæra. Kanskje gallestein el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2004 #5 Del Skrevet 5. desember 2004 Ta en tur til legen! Vær ytterst forsiktig med å be om helseråd på nett, en tur til legen er kjapt gjort, og da får du vite hva som kan forårsake plagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå