Gå til innhold

Romantikken er død erstattet av sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som har levd pustet for kjærlighet romantikk    Den var en grunnpilar i livet mitt som gjorde meg til den jeg var  men  med den gjorde jeg også et valg  jeg ville vente ha sex til jeg fant ei som det føltes rett å ha ventet på med det  så jeg kunne få gi henne all min kjærlighet    vel jeg har insett min idioti.

Jeg holdt dette for meg selv  til 2 år siden   jeg ønsker ikke si min alder men er over 35   har hatt forhold men på grunn av mitt valg pluss at jeg hadde levd lykkelig bare hatt ei for livet ikke noe behov for mange   har jeg ikke sprunget fra den ene til den andre   noe som gjør at jeg ikke er verdens beste til å flørte skal innrømmes så prøvd nett dating men kommer tilbake til det.  2 år siden fortalte jeg tiilsutt min hemmelighet til ei fra USA  hennes reaksjon var så positiv at kort fortalt jeg har endt opp si det til flere av mine amerikanske venner av begge kjønn og bare positivitet  så  jeg tenkte at tiden var kommet for si det til ei norsk kvinnelig venn   det var det vennskapet   pronto slutt   Jeg har sagt det i min dummhet til noen flere norske og funnet en vidunderkur på miste venner    har også blitt fortalt at finn meg en prostituert fortest mulig   flere ganger     noe jeg ikke har gjort basert på at jeg levde åndet for både romatikk og min grunn til å ville vente   

I forholdene jeg har hatt har jeg kommet unna med å bruke oral sex for å distrahere de  noe som har virket så bra at jeg har sluppet unna med svake unnskyldninger fra å ha sex.    Jeg har prøvd 3 av de største nett dating sidene   og at det ikke har vært en suksess er mildt sagt  men likevel må jeg si at de verste nett trollene jeg har møtt er milde mot sjikaniseringen jeg fått på siste siden jeg var som ikke var så søt som den vil ha det til i min mening (fra 3 til 5 dager hver uke jeg var der)   hadde jeg vært uhøflig  slibrig  skulle jeg skjønt og akseptert det men siden det å få svar er så nære umulig som jeg noen gang har kommet noe er det  fra damer som jeg ikke har skrevet til  og som er fast der    noe som går igjen på alle sidene jeg har prøvd   at samme er der hele tiden.

Mitt valg med å vente har ikke bare vært lett og forårsaket depresjon flere ganger men jeg har levd i en drømmeverden  der det å ville kjærligheten romantikken var viktigst  der sex var en privat kjærlighetserklæring      jodda følger med i media så skjønner da bedre men har lurt meg selv likevel.   Jeg har et hjerte jeg hadde tenkt gi til den rette som symbol for mitt hjerte til henne    og jeg av en eller annen grunn hadde dette som profil bilde på et sosialt spill  en stund mens jeg prøvde slå personlige rekorder så spilte mot maks antall personer hele tiden  fra amerika england irland norge   til og med menn fra amerika fikk jeg ros for det fra  fra england irland over halvparten av spillerne kom med positive kommentarer    men ingenting fra norge   til og med en veninne syntes det var patetisk   men så endte jeg opp fortelle hemmeligheten min så  goodbye

Jeg vet at det er sex sex sex i media og hovedfokus   men jeg levde i den troen at romantikk fortsatt betydde noe.

Nå er min tid på nett dating over allerede og ferdig med det for livet   også min drømmeverden har jeg våknet opp fra  det gjør litt ondt siden det var det som gjorde meg til den jeg var men skal jeg ha sjanse finne noen vet jeg nå at ventinga var bortkastet  og at jeg skulle spurt de som ba meg finne prostituert om hvor de finnes her jeg bor.  Jeg liker ikke hvem jeg må være  men ensomheten er værre så  jeg har en hammer og et hjerte som skal få møte hverandre   bortkastet penger   dette er ikke den jeg har vært men tydeligvis må være.

Anonymkode: 577e7...5e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...