AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #1 Del Skrevet 13. januar 2017 Er det en eller flere brukere som har betydd mye for deg? Legg gjerne igjen en hilsen. Anonymkode: ce59d...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Del Skrevet 13. januar 2017 Nei, igrunn ikke. Anonymkode: cb368...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #3 Del Skrevet 13. januar 2017 The Kitten, for en del (mange!) år siden, var hvertfall en bruker med det samme bildet av pusekatta med maskingevær i vinduet. Hun beskrev i en dagbok hun hadde at hun satt på rommet sitt og hadde det kjipt osv. Stemte veldig bra med hvordan jeg selv hadde det på den tiden. Hadde akkurat flytta til en storby, bodde på en knøttliten hybel helt alene, kjente ingen og med sosial angst fra helvete ble jeg ofte sittende på hybelen i stedet for å gå på skolen. Den dagboken hjalp meg veldig gjennom den tiden, tror aldri jeg har vært så langt nede som jeg var da. Så takk, hvem du enn er eller var. Anonymkode: d43dc...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Del Skrevet 13. januar 2017 Ja, to stykk spesielt men er mange andre koselige her også. Anonymkode: da632...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #5 Del Skrevet 13. januar 2017 Nei, fordi at jeg kjenner ingen hos dere. Anonymkode: 19e34...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #6 Del Skrevet 13. januar 2017 Dytt Anonymkode: ce59d...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Del Skrevet 13. januar 2017 Ja, det er et par stk som har betydd mye for meg. Den gang da Anonymkode: 28d44...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Del Skrevet 13. januar 2017 @Jus sanguinis kom med en veldig sympatisk kommentar når jeg trengte det mest! Anonymkode: ca18e...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #9 Del Skrevet 13. januar 2017 Dytt Anonymkode: ce59d...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #10 Del Skrevet 13. januar 2017 Flair. Lurer forresten på hvor det er blitt av Flair nå? NozMonster. En ganske sympatisk bruker som jeg satte stor pris på! Trist at hun ikke er her mer. Vampen. Også sympatisk, likte hvordan hun tok oppgjør med en del som drev med forum-mobbing av enkelte brukere for noen år siden. Gonzola eller hvordan nicket staves, morsom kar som jeg likte å lese innleggene til. Pene Sko: En sympatisk kar som stod bak tråden "Dagens outfit" som var en av mine favoritt-tråder når jeg var her i mine aktive KG-år. Det var mange flinke og sympatiske brukere her når jeg var på mitt mest aktive her på KG. Men ser at mange er borte, og det er synd, for dette var sympatiske og flotte mennesker (bak tastaturet). Takk til dere som er nevnt, og også evt. de av dere som jeg har glemt å nevne, dere er mange som jeg har satt stor pris på og som jeg husker med glede. Håper dere har det bra der dere ferdes ute i det virkelige verdenen! Anonymkode: 9dab4...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Del Skrevet 13. januar 2017 Mann42 Anonymkode: 1dc33...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #12 Del Skrevet 13. januar 2017 Tablis. Anonymkode: 1dc33...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #13 Del Skrevet 13. januar 2017 Det var en bruker som skrev at voldtekt egentlig er utro jenter som lyver for å slippe å innrømme at de var utro @Cathrine88 og tre anonyme brukere reddet den dagen og alle dager etter detAnonymkode: 07ada...607 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #14 Del Skrevet 15. januar 2017 Dytter denne tråden sånn at de som FORTJENER det kan få ros Anonymkode: aaf9f...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 15. januar 2017 #15 Del Skrevet 15. januar 2017 Åå for en fin tråd!! Det er mange fine brukere her men de som har betydd/betyr mest av alle jeg har kommet i kontakt med gjennom KG er @amativeReflection og @Dr. A. Kula har også hatt noen fine og tankevekkende samtaler med @Svinepels etterhvert. Man kan finne mye støtte og oppmuntring blandt brukerne her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 15. januar 2017 #16 Del Skrevet 15. januar 2017 26 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Åå for en fin tråd!! Det er mange fine brukere her men de som har betydd/betyr mest av alle jeg har kommet i kontakt med gjennom KG er @amativeReflection og @Dr. A. Kula har også hatt noen fine og tankevekkende samtaler med @Svinepels etterhvert. Man kan finne mye støtte og oppmuntring blandt brukerne her på KG. Har satt pris på samtalene våre. Du er en god dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 16. januar 2017 #17 Del Skrevet 16. januar 2017 På 1/13/2017 den 20.59, AnonymBruker skrev: Det var en bruker som skrev at voldtekt egentlig er utro jenter som lyver for å slippe å innrømme at de var utro @Cathrine88 og tre anonyme brukere reddet den dagen og alle dager etter det Anonymkode: 07ada...607 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 12. desember 2017 #18 Del Skrevet 12. desember 2017 På 13.1.2017 den 19.04, AnonymBruker skrev: Flair. Lurer forresten på hvor det er blitt av Flair nå? NozMonster. En ganske sympatisk bruker som jeg satte stor pris på! Trist at hun ikke er her mer. Vampen. Også sympatisk, likte hvordan hun tok oppgjør med en del som drev med forum-mobbing av enkelte brukere for noen år siden. Gonzola eller hvordan nicket staves, morsom kar som jeg likte å lese innleggene til. Pene Sko: En sympatisk kar som stod bak tråden "Dagens outfit" som var en av mine favoritt-tråder når jeg var her i mine aktive KG-år. Det var mange flinke og sympatiske brukere her når jeg var på mitt mest aktive her på KG. Men ser at mange er borte, og det er synd, for dette var sympatiske og flotte mennesker (bak tastaturet). Takk til dere som er nevnt, og også evt. de av dere som jeg har glemt å nevne, dere er mange som jeg har satt stor pris på og som jeg husker med glede. Håper dere har det bra der dere ferdes ute i det virkelige verdenen! Anonymkode: 9dab4...c7b Bare sånn ca ett år på overtid, men så hyggelig! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #19 Del Skrevet 12. desember 2017 På 13.1.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev: Er det en eller flere brukere som har betydd mye for deg? Legg gjerne igjen en hilsen. Anonymkode: ce59d...f2e Hvor er Poirot??!! Anonymkode: 5b474...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #20 Del Skrevet 12. desember 2017 Og kjøtt er ikke muskler-tråden. Legendarisk. Anonymkode: 5b474...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå