Gå til innhold

Noen som har betydd mye for deg her inne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det en eller flere brukere som har betydd mye for deg? Legg gjerne igjen en hilsen.

Anonymkode: ce59d...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Kitten, for en del (mange!) år siden, var hvertfall en bruker med det samme bildet av pusekatta med maskingevær i vinduet. Hun beskrev i en dagbok hun hadde at hun satt på rommet sitt og hadde det kjipt osv. Stemte veldig bra med hvordan jeg selv hadde det på den tiden. Hadde akkurat flytta til en storby, bodde på en knøttliten hybel helt alene, kjente ingen og med sosial angst fra helvete ble jeg ofte sittende på hybelen i stedet for å gå på skolen. Den dagboken hjalp meg veldig gjennom den tiden, tror aldri jeg har vært så langt nede som jeg var da. Så takk, hvem du enn er eller var. :blomst:

Anonymkode: d43dc...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, to stykk spesielt men er mange andre koselige her også.

Anonymkode: da632...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er et par stk som har betydd mye for meg. Den gang da :) 

Anonymkode: 28d44...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flair. Lurer forresten på hvor det er blitt av Flair nå?

NozMonster. En ganske sympatisk bruker som jeg satte stor pris på! Trist at hun ikke er her mer.

Vampen. Også sympatisk, likte hvordan hun tok oppgjør med en del som drev med forum-mobbing av enkelte brukere for noen år siden.

Gonzola eller hvordan nicket staves, morsom kar som jeg likte å lese innleggene til.

Pene Sko: En sympatisk kar som stod bak tråden "Dagens outfit" som var en av mine favoritt-tråder når jeg var her i mine aktive KG-år.

Det var mange flinke og sympatiske brukere her når jeg var på mitt mest aktive her på KG. Men ser at mange er borte, og det er synd, for dette var sympatiske og flotte mennesker (bak tastaturet).

Takk til dere som er nevnt, og også evt. de av dere som jeg har glemt å nevne, dere er mange som jeg har satt stor pris på og som jeg husker med glede. Håper dere har det bra der dere ferdes ute i det virkelige verdenen! :)

Anonymkode: 9dab4...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bruker som skrev at voldtekt egentlig er utro jenter som lyver for å slippe å innrømme at de var utro @Cathrine88 og tre anonyme brukere reddet den dagen og alle dager etter det:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: 07ada...607

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter denne tråden sånn at de som FORTJENER det kan få ros

Anonymkode: aaf9f...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Åå for en fin tråd!! Det er mange fine brukere her men de som har betydd/betyr mest av alle jeg har kommet i kontakt med gjennom KG er @amativeReflection og @Dr. A. Kula :) har også hatt noen fine og tankevekkende samtaler med @Svinepels etterhvert. Man kan finne mye støtte og oppmuntring blandt brukerne her på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Åå for en fin tråd!! Det er mange fine brukere her men de som har betydd/betyr mest av alle jeg har kommet i kontakt med gjennom KG er @amativeReflection og @Dr. A. Kula :) har også hatt noen fine og tankevekkende samtaler med @Svinepels etterhvert. Man kan finne mye støtte og oppmuntring blandt brukerne her på KG. 

Har satt pris på samtalene våre. Du er en god dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1/13/2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Det var en bruker som skrev at voldtekt egentlig er utro jenter som lyver for å slippe å innrømme at de var utro @Cathrine88 og tre anonyme brukere reddet den dagen og alle dager etter det:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: 07ada...607

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. :klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
På 13.1.2017 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Flair. Lurer forresten på hvor det er blitt av Flair nå?

NozMonster. En ganske sympatisk bruker som jeg satte stor pris på! Trist at hun ikke er her mer.

Vampen. Også sympatisk, likte hvordan hun tok oppgjør med en del som drev med forum-mobbing av enkelte brukere for noen år siden.

Gonzola eller hvordan nicket staves, morsom kar som jeg likte å lese innleggene til.

Pene Sko: En sympatisk kar som stod bak tråden "Dagens outfit" som var en av mine favoritt-tråder når jeg var her i mine aktive KG-år.

Det var mange flinke og sympatiske brukere her når jeg var på mitt mest aktive her på KG. Men ser at mange er borte, og det er synd, for dette var sympatiske og flotte mennesker (bak tastaturet).

Takk til dere som er nevnt, og også evt. de av dere som jeg har glemt å nevne, dere er mange som jeg har satt stor pris på og som jeg husker med glede. Håper dere har det bra der dere ferdes ute i det virkelige verdenen! :)

Anonymkode: 9dab4...c7b

Bare sånn ca ett år på overtid, men så hyggelig! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2017 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Er det en eller flere brukere som har betydd mye for deg? Legg gjerne igjen en hilsen.

Anonymkode: ce59d...f2e

Hvor er Poirot??!!

Anonymkode: 5b474...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...