Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjorde det slutt med meg for 4 måneder siden. Jeg tok bruddet svært tungt. Vi hadde så å si no contact uten om at han sendte et par meldinger i fylla av og til om at han savnet og elsket meg. Jeg svarte at jeg følte det på samme måte, men det stoppet der å hørte ikke noe særlig mer fra han. I helgen ringte jeg han, hadde tatt meg et par glass vin med en venninne å ringte han. Vi møttes hjemme hos han pratet litt å endte opp med å ha sex.

Han hadde selv drukket, å sa både før og etter vi hadde hatt sex mange fine ting om meg. 

* Fy søren så vakker du er, det har du alltid vært. * Jeg savner deg.                                                         * Jeg elsker deg.                                                           * Elskling                                                                       * Du er den beste jenta jeg noen gang har hatt.     * Jeg kjenner en ekstrem tilknytning til deg           * Jeg kjenner meg trygg når du er nær meg.         * Jeg var veldig forelsket i deg da vi var sammen, å jeg tror jeg har blitt forelsket i deg igjen.                                     

* Du fortjener kun det beste.

* Du er nydelig, det må du virkelig innse.

* Skal jeg følge deg hjem?

* Jeg kan hjelpe deg med å skifte dekk på bilen din. Jeg nevnte at jeg hadde kjøpt nye dekk å han tilbydde seg å gjøre det for meg. 

* Må du gå? kan du ikke være her lengre.

* Jeg spurte om å treffes en dag, han svarte at det ville han svært gjerne gjøre.

* Holdt rundt meg, holdt hender å kjærtegnet meg, kysset og koste i armkroken hans. 

*Han sa han var forelsket og elsket meg mens vi hadde sex. Også nevnte han at han kunne ikke forstå at en så pen jente som meg ville ha sex med han.

Dette skjedde på fredag han ville jeg skulle sove over, men jeg hadde ikke anledning til det. Sendte felles snap dagen etter å han svarte kort men hyggelig. Sendte felles snap på mandag og i går, han åpnet snappene men svarte ikke, ikke at det egentlig var noe å svare på ettersom det bare var bilder av mat ol, men føler meg veldig trist og utnyttet. Han vet at jeg er veldig svak for han, så han vet at han ikke trenger å si fine ting til meg for å lure meg til sengs, så lurer jo på hvorfor han sa alt det fine og ikke minst om han mente det. Vil kontakte han men tørr ikke.. Han sa selv når jeg var der at det var jo han som kontaktet meg av og til, mens jeg aldri gjorde det. Tips? Synspunkter?

Anonymkode: 63de8...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du er usikker! 
Men kan det være at han også er det? 

Sa du fine ting til han også eller var det du som var mottaker av komplimentene? 
Hvis ja, da vil jeg anta at han er usikker. 

Jeg ville foreslått å møte han i en edru setting og rett og sagt at du ble vledig glad for det han så, og spørre om han faktisk mente det. 
Ut i fra svaret hans ser du jo om det er noe poeng i å snakke om å forsøke igjen eller ikke. 

Skrevet

Jeg sa fine ting til han også, men det var han som startet med komplimangene. Fks Jeg svarte at jeg elsker og savner han også etter han sa det først. Han var jo litt full i tillegg så jeg vet ikke hva jeg skal tro..  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa fine ting til han også, men det var han som startet med komplimangene. Fks Jeg svarte at jeg elsker og savner han også etter han sa det først. Han var jo litt full i tillegg så jeg vet ikke hva jeg skal tro..  

Det er tre alternativer: 
1. Han sa alt dette for å få deg til sengs (noe som i mine øyne gjør han veldig kynisk siden han gjorde det slutt med deg og vet at dette såret deg)
2. Han vurder bli sammen med deg igjen
3. Han vet at han vil bli sammen med deg igjen

Du vet ikke hvis du ikke spør han. Men, dersom du faktisk tror at det er alternativ 1, da er han en fyr du br holde deg unna. 

Skrevet

Han høres ordrett ut som kjæresten min. Vi ble sammen for snart fem måneder siden, og forholdet skranter for tiden. Alt det han fyren din sa, sier min kjæreste ordrett til meg. Nesten så en skulle tro det var den samme.

Anonymkode: 5da3f...45f

Skrevet

Hm, skal jeg vente litt med å ta kontakt med han, eller er det best å gjøre det raskest mulig? Kanskje spørre om han vil møtes å ta en kaffe? Jeg skal på jobb reise i  neste uke fra mandag til onsdag, så vil helst vente med å kontakte han til jeg har kommet hjem, vil ikke risikere å bli knust før reisen, blir bare jævlig å holde maska med kollegaer rundt meg i 3 dager. Men er samtidig redd for om jeg venter for lenge med å kontakte han at han tror at jeg brukte han i helgen å at jeg bare så på dette som et ligg. Jeg håper han kontakter meg i helgen..

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ordrett ut som kjæresten min. Vi ble sammen for snart fem måneder siden, og forholdet skranter for tiden. Alt det han fyren din sa, sier min kjæreste ordrett til meg. Nesten så en skulle tro det var den samme.

Hva mener du? Sa han disse ordene til deg før dere ble sammen, lengre ut i forholdet, eller etter at forholdet begynte å skrante?

Skrevet

Kan jeg spørre hva grunnen var at han slo opp? Og hvor lenge dere var sammen? Jeg tror ikke han lurte deg til sengs men heller at han gjore dårlige avgjørelser som man ofte gjør når man er full. Jeg har gjort d samme. Men d var kun pga jeg hadde drukket og da blir alt annerledes. Når jeg står opp og er edru var jeg ikke introssert i det hele tatt. Jeg hadde ventet og sett. Og se om han tar initiativ i edru tilstand. Alle kan pule exen uten følelser når man har drukket

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, skal jeg vente litt med å ta kontakt med han, eller er det best å gjøre det raskest mulig? Kanskje spørre om han vil møtes å ta en kaffe? Jeg skal på jobb reise i  neste uke fra mandag til onsdag, så vil helst vente med å kontakte han til jeg har kommet hjem, vil ikke risikere å bli knust før reisen, blir bare jævlig å holde maska med kollegaer rundt meg i 3 dager. Men er samtidig redd for om jeg venter for lenge med å kontakte han at han tror at jeg brukte han i helgen å at jeg bare så på dette som et ligg. Jeg håper han kontakter meg i helgen..

Ta initiativ selv . Menn elsker damer som gir litt av seg selv. Vist han ikke svarer venter du litt og prøver på nytt. Venter du for lenge tror han du har gått videre

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Sa han disse ordene til deg før dere ble sammen, lengre ut i forholdet, eller etter at forholdet begynte å skrante?

Han sa det helt fra begynnelsen, under hele forholdet også, gjentok ofte det samme under sex. Fantastisk god sex. Nå skranter forholdet, men han sa senest i dag det samme som du nevner i hovedinnlegget. Er som å lese ordene til kjæresten. Han sier også at jeg er drømmedama, og den vakreste, fineste dama han noengang har møtt, at han elsker meg og at vi ikke må gå fra hverandre, vi som kan ha det så godt sammen. 

Skrevet

Grunnen var fordi han mente at vi var på forskjellige stadier i livet, ikke hadde helt samme mål, pluss en del krangling og uenigheter på slutten

Skrevet

Han sa også til meg at han ikke kan forstå at en så pen dame vil ha han, og hvor heldig han er. Gjentar ofte hvorf forelska han er i meg, i de gode stundene. Så lenge jeg er blid og snill, går alt bra...

Skrevet
5 minutter siden, brownbrown skrev:

Kan jeg spørre hva grunnen var at han slo opp? Og hvor lenge dere var sammen? Jeg tror ikke han lurte deg til sengs men heller at han gjore dårlige avgjørelser som man ofte gjør når man er full. Jeg har gjort d samme. Men d var kun pga jeg hadde drukket og da blir alt annerledes. Når jeg står opp og er edru var jeg ikke introssert i det hele tatt. Jeg hadde ventet og sett. Og se om han tar initiativ i edru tilstand. Alle kan pule exen uten følelser når man har drukket

Vi var sammen i 3,5 år

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen var fordi han mente at vi var på forskjellige stadier i livet, ikke hadde helt samme mål, pluss en del krangling og uenigheter på slutten

Hvor gammel er dere?

Skrevet

Høres veldig kjipt ut. Men jeg tror ikke han da er noe intrisert lengre. At han lå med deg den ene gangen var ikke for å bruke deg eller noe men det skjedde nok pga alkohol var inni bildet. Du kan jo se om han gir noe lyd fra seg eller du kan ta initiativ selv og se hvordan d går. Men ikke gjør ting med alkohol i bildet....de valgene han gjør da vil ikke stemme over i virkeligheten igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...