Note92 Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Hei dere. Har i mange år hatt en drøm om å starte opp noe eget innenfor trening og veiledning om kosthold, å nå ser det ut for at jeg faktisk har mulighet til det mtp det økonomiske. Men hvordan gjør man egentlig dette? Tenker da dette med treningen. Snakker jeg med et treningssenter å lager en avtale med dem om at mine kunder kan trene lamme meg der eller hvordan fungerer det egentlig? Akkurat det er jeg helt grønn på. Takk
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #2 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har ingen erfaring annet enn bruk av slike tjenester. Men hvis treningssenteret har egne PT, så er de kanskje ikke interessert i det? Jeg hadde en PT som leide et lite lokale. Av utstyr var der stort sett bare kettlebells i alle størrelser. Kanskje du kan innrede ett treningsrom hjemme? Vet også om noen PT-er som drar hjem til folk for å trene dem, eller utendørstrening. Det er jo ikke alle som synes det er kjekt å ha PT på treningssenteret når alle andre kan se på heller Anonymkode: 7dbbf...099 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå