AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Hvordan var din one night stand? Jeg har aldri hatt sex før. Hvordan er det før, under og etter one night stand? Hvordan skjedde det? Anonymkode: 5600d...fa6
monrox Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har hatt tre one night stands, jeg var full alle gangene. Er bare en av gangene som jeg tenker på uten å bli flau. Kan ikke si at jeg angrer uansett. Når man har hatt one night stand så er det ikke noe mer enn en natt, og dersom en jeg har hatt one night stand med blir tydelig interessert å tar kontakt dagen etterpå så er det sjeldent like spennende å vise interesse tilbake. Sex er noe man bygger opp forventninger til, og når man får sex ved første møte så er det ikke så sexy å forsette leken. Jeg anbefaler deg ikke å ha one night stand, spesielt ikke dersom du/dere er veldig beruset, eller dersom den du møter er konemateriale/kommende ektemann
Blue Sapphire Skrevet 13. januar 2017 #3 Skrevet 13. januar 2017 Har hatt en one night stand og det blir nok den siste. Traff han på byen og begge var godt beruset. Hadde ikke noe særlig med foreplay noe som resulterte at jeg ikke ble våt nok, noe som igjen resulterte til dårlig sex. Må si at jeg ikke sov over og angret en smule at jeg ble med han hjem. Nå har jeg i hvertfall prøvd det og funnet ut at det ikke er noe for meg.
Lakrisjenta Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 Har prøvd det flere ganger, gir meg ingenting. Nå er jeg blitt såpass gammel at jeg sparer meg for det. Da velger jeg heller å leve uten sex. Har vært edru alle gangene, følte meg nesten litt utnyttet etterpå selvom jeg var med på det selv også. Det handler mer om den følelsen man sitter igjen med etterpå for min egen del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå