Gå til innhold

Vendela Kirsebom 50 år

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg må le av alle dere som tror at Vendela Kirsebom er en helt eksepsjonelt utseende 50-åring. :ler: Hvordan forestiller dere dere at en kvinne på 50 år ser ut? Har dere aldri sett noen eldre enn dere selv? Hun er en flott dame, det synes jeg også, men ikke mer oppsiktsvekkende enn mange andre.

Jeg sammenligner med andre damer jeg kjenner som er rundt om den alderen. Og Vendela synes jeg at holder seg bedre enn mange av dem. 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Rosewood skrev:

Jeg sammenligner med andre damer jeg kjenner som er rundt om den alderen. Og Vendela synes jeg at holder seg bedre enn mange av dem. 

Rent utseendemessig ønsker hun sikkert å reklamere for sine egne fremstilte skjønnhetspreparater. :)

Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Rent utseendemessig ønsker hun sikkert å reklamere for sine egne fremstilte skjønnhetspreparater. :)

Javel...? Sikkert det

Gjest Superbruker7
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis hun kan bruke utseendet sitt til å reklamere for skjønnhetspreparater så ser hun jo bedre ut enn den jevne 50-åringen. 

Endret av Superbruker7
Skrevet
2 minutter siden, Rosewood skrev:

Javel...? Sikkert det

Det var bare en spøk fra min side. Dette blir avsporing, så jeg avslutter her.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Hvis hun kan bruke utseendet sitt til å reklamere for skjønnhetspreparater så ser hun jo bedre ut enn den jevne 50-åringen. 

Du må få ha din oppfatning. Jeg er ikke enig.

Gjest Superbruker7
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Du må få ha din oppfatning. Jeg er ikke enig.

Du får ha din oppfatning du også.  Man har kanskje forskjellig syn på 50åringers utseende om man er yngre eller om man er eldre enn 50.:)

Skrevet
Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

Du får ha din oppfatning du også.  Man har kanskje forskjellig syn på 50åringers utseende om man er yngre eller om man er eldre enn 50.:)

Det kan du nok ha mye rett i. :)

Skrevet
6 timer siden, meredithus skrev:

Modellyrket er faktisk beintøft, og med en haug uerfarne jentunger som bl.a ramponerte luksusboligen de bodde i, sier det seg selv at hun måtte være mer autoritær. 

Det tviler jeg ikke på. Og det er selvfølgelig helt uakseptabelt å oppføre seg slik du beskriver. Men hun var autoritær på en særdeles ukarismatisk måte, kanskje det er derfor jeg mislikte henne. Ja, og så er jeg nok inne på noe hva gjelder skuespillerferdigheter. Tenker bare på Nutrisse-reklamene hennes *grøss*

• Liker 2
Skrevet

Fikk et dårlig førsteinntrykk når hun presenterte seg: "Jeg er supermodell, har reist verden rundt og er vant til å kjøre limo, så livet på gård kan jo bli spennende". Jeg har et bedre inntrykk av henne nå etter å ha sett noen episoder, men man vet jo ikke om produksjonen har "løftet henne frem" og kun viser det som er bra. Vi vet jo at det er veldig mye klipping.

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg tror hun er myk utenpå og hard inni. Dvs. vet hva hun vil.

Gjest Axl Rose
Skrevet

For ei dame! Hun ser faen meg ikke ut som hun er 50 år. Nydelig dame.

Skrevet
4 timer siden, Bootyhunter skrev:

For ei dame! Hun ser faen meg ikke ut som hun er 50 år. Nydelig dame.

Kjenner du et representativt utvalg av damer rundt 50 år? Hvordan ser 50-årige damer ut etter din mening?

• Liker 1
Gjest Surfrukt
Skrevet

Jeg har også endret syn på denne damen! Empatisk, inkluderende og varm.

Og ja, hun ser bedre og yngre ut enn 50 åringer flest. Hun har fylde i ansiktet selv om hun er slank. Hun har en fantastisk kjevelinje og helt symmetrisk ansikt. Hun har glød i huden selv Om hun ikke bruker sminke og veldig pene tenner. 

Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Kjenner du et representativt utvalg av damer rundt 50 år? Hvordan ser 50-årige damer ut etter din mening?

Mer linjer og tap av volum, med mindre de er overvektige.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

Gjest Axl Rose
Skrevet
20 timer siden, Arabella skrev:

Er jo noen som ikke bryr seg om å ta vare på seg selv og/eller som ser eldre ut for alderen. Noen ser ut som alderen sin og noen ser ung ut for alderen. Jeg synes ikke Vendela ser 50 år ut. Ser flere som er yngre enn henne som ser eldre ut. 

Skrevet

Kjempeflott dame. Har fått et nytt syn på henne etter Farmen! 

• Liker 1
Skrevet

Kan bare si; Gratulerer med 50 år. Du virker som en flott kvinne!! :)

• Liker 1
Gjest meredithus
Skrevet

Jeg trodde at hun andre på Farmen som er 8 år yngre enn Vendela, var eldre enn Vendela. Noen tar bedre vare på kropp og utseende enn andre, mens noe er genetisk betinget. Røyk og sol er i hvert fall hudens verste fiender.  

• Opprett ny...