Gå til innhold

Vendela Kirsebom 50 år

Anbefalte innlegg

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Denne dama har hatt bursdag i dag. For det første: Gratulerer med dagen! Har i tillegg sett litt på Farmen Kjendis. Der fremstår hun for meg som et herlig kvinnemenneske som bryr seg om alt og alle. På en positiv måte. Hun virker tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull. Merker at jeg har blitt litt større fan av henne.

Skrevet
19 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Denne dama har hatt bursdag i dag. For det første: Gratulerer med dagen! Har i tillegg sett litt på Farmen Kjendis. Der fremstår hun for meg som et herlig kvinnemenneske som bryr seg om alt og alle. På en positiv måte. Hun virker tvers igjennom snill, empatisk og omsorgsfull. Merker at jeg har blitt litt større fan av henne.

Enig. Tror hun er like vakker på innsiden som utsiden. Hun er nok som Lotepus sier, Guds gave til både mennesker og dyr. Hipp hurra for en fantastisk vakker og sprek 50 åring 🇳🇴🇳🇴🎈🌹

• Liker 4
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
10 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Enig. Tror hun er like vakker på innsiden som utsiden. Hun er nok som Lotepus sier, Guds gave til både mennesker og dyr. Hipp hurra for en fantastisk vakker og sprek 50 åring 🇳🇴🇳🇴🎈🌹

Det var en meget fin beskrivelse fra Lothe. Skulle gjerne hatt en person som Vendela i min omgangskrets. En vakker person på alle måter!

Skrevet

Veldig enig, jeg liker blide, empatiske mennesker :) Hun tar seg ikke nær av litt sprek humor heller. 

• Liker 4
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
25 minutter siden, FrkHumle skrev:

Veldig enig, jeg liker blide, empatiske mennesker :) Hun tar seg ikke nær av litt sprek humor heller. 

Det er det som er så genialt med henne! :)

Gjest chisandra
Skrevet

Utrolig flott dame som jeg har stor sans for. 

Skrevet

Verdens flotteste 50-æring hvertfall. Makan... Jeg skulle ønske jeg så sånn ut når jeg blir 40 

• Liker 2
Skrevet

Hun er den der inne som har overrasket meg mest. Jeg så for meg at hun skulle være en ekte diva, og så er hun alt annet enn det. Jordnær, snill, empatisk, ansvarsfull, arbeidsom, lærevillig, lite selvhøytidelig, interessert i folkene rundt seg, følsom men bevisst på å stoppe seg selv så det ikke går for langt, og ikke minst en dame med selvinnsikt og varme. Og så ser hun jo utrolig bra ut enda. Fint at hun er med i programmet og viser oss hvem hun egentlig er :) 

Gjest meredithus
Skrevet

Hun virker som ei flott jordnær dame. Like nydelig på innsiden som på utsiden. Empatisk, omsorgsfull, ydmyk, arbeidsom, positiv og med bein i nesa. Hun imponerer! :)

Skrevet

Holder seg bra, virker som en god person :)

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er hun 50 !?! wow , hadde jeg ikke trodd, da holder hun seg godt.

Men uansett så virker hun veldig sympatisk og jordnær.

:bursdag:

Skrevet

Hadde også trodd hun var mer diva enn hun fremstår som! :)

• Liker 2
Skrevet

Hun er skjønn. Alltid gått uten sminke til hverdags og i jeans og helt enkle klær!

Hun er godt konservert, som mannen min sier! 

• Liker 4
Skrevet

Veldig flott dame! Så forresten at hun hadde takket nei til "Skal vi danse" fordi hun hadde hatt nok av glitter og glam i livet sitt ☺

• Liker 3
Skrevet

Vendela!! <3 hun må være en av mange verdens godeste menneske :D 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble også større fan av henne etter å ha sett henne på Farmen. For ei skjønn dame! Tvers igjennom god, snill og empatisk. Og hun er jo bare helt nydelig også, holder seg godt. 

• Liker 2
Skrevet

Husker jeg syntes hun var aldeles grusom i top model. Kanskje hun egentlig bare var dårlig på skuespill, noe som gjerne må til i slike programmer. Må nesten få sett på farmen, dette overrasket meg litt. 

• Liker 4
Gjest meredithus
Skrevet (endret)
5 timer siden, Professor Orm skrev:

Husker jeg syntes hun var aldeles grusom i top model. Kanskje hun egentlig bare var dårlig på skuespill, noe som gjerne må til i slike programmer. Må nesten få sett på farmen, dette overrasket meg litt. 

Modellyrket er faktisk beintøft, og med en haug uerfarne jentunger som bl.a ramponerte luksusboligen de bodde i, sier det seg selv at hun måtte være mer autoritær. 

Endret av meredithus
Skrevet

Jeg må le av alle dere som tror at Vendela Kirsebom er en helt eksepsjonelt utseende 50-åring. :ler: Hvordan forestiller dere dere at en kvinne på 50 år ser ut? Har dere aldri sett noen eldre enn dere selv? Hun er en flott dame, det synes jeg også, men ikke mer oppsiktsvekkende enn mange andre.

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

• Opprett ny...