Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Hei! Jeg leter etter jeans som passer meg, helst i stretch. Er slank, med hofter og tynne lår. Finner jeg en bukse som passe over hoftene, er den gjerne litt for slarkete i lårene. Vil ha en som er smal i lårene, og med bootcut/litt sleng. Og lav i livet, men ikke ekstremt.. noen som har peiling hvilke merker og modeller som kan passe? Og som holder fasongen? Er så lei av å lete.. Blir glad for svar
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #2 Skrevet 4. desember 2004 Jeg har funnet "min" bokse - Lewis 529. Den er litt lav i livet med ikke ekstremt lav og med bootcut. Denne modellen sitter i allefall veldig fint på meg som har litt former. Jeg anbefaler deg å prøve den! Men pass på å kjøpe den lang nok siden den krymper litt i lengden etter mye vask.
Catzy Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Er også veldig glad i mine Levis 529. Jeg har ikke veldig tynne lår, men ikke spesielt runde heller, så jeg vet ikke helt hvordan den fungerer rundt tynne lår. Men det er jo verdt å prøve flere bukser. Har vært fornøyd med servicen på JC på Oslo City - i hvertfall den ene gangen jeg har kjøpt bukser der. Hvis du har tid, gå i en butikk med mange typer jeans når det ikke er altfor mye folk der, og få en av de ansatte til å hjelpe deg. Mange har peil på klærne de jobber med, heldigvis. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå