AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Har kjøpt en kenwood titianium kjøkkenmaskin, men oppdger nå at den har veldig kort ledning og ledningen rekker derfor ikke bort til stikkontakten dersom jeg skal ha maskinen i hjørnet Noen som har opplevd samme problem? Kan man bruke noe dobbelstikkontakt på den, eller er det ikke til å anbefale? Eller fins det andre måter å forlenge ledningen på (det er vel snakk om ca 25cm)? Anonymkode: 75f6e...b88
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Kort ledning er en lovpålagt ordning for å unngå ulykker i hjemmet med elektriske maskiner. Alle kjøkkenmaskiner har like kort/lang ledning. Anonymkode: ba2f2...431
minienthe Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort ledning er en lovpålagt ordning for å unngå ulykker i hjemmet med elektriske maskiner. Alle kjøkkenmaskiner har like kort/lang ledning. Anonymkode: ba2f2...431 Den må jeg innrømme jeg ikke skjønte helt. Hvor fant du denne informasjonen ? 1
Tummy Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Kjøp en kort skjøte ledning, 1 meter er gjerne det korteste ferdig laget. Skal du ha den kortere, kan du få en kyndig person til å lage en til deg, prøv en lampe butikk. Det er ikke lurt å prøve å lage en selv, en får det gjerne til, men det skal være 100% riktig. Det er ikke noe problem i å bruke de doble kontaktene i veggen. Et verksted for hvitevarer eller forsåvidt brune varer kan nok bytte ledninge på maskine.til en som er litt lengre, men da ryker garantien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå