Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år og aldri hatt sex. Jeg har aldri vært den som har ønsket å ha det egentlig og syntes det har virket ekkelt og trakk meg alltid unna når folk har snakket om sex. Jeg gikk lenge med å tro at jeg er lesbisk for jeg har aldri tent på gutter. Jeg ble mye seksuelt trakasert av en gutt jeg gikk i pararel klasse med på ungdomskolen og tror det er grunnen til at jeg har avvist tanker og samtaler om det. Jeg har nå kommet frem til at jeg er bifil. Det har egentlig ingenting å si. 

Jeg har nå hevd meg over det og nå er jeg nysgjerrig på hvordan det er å ha sex. Jeg føler meg klar for å ha sex, men bare med den jeg virkelig elsker. Jeg er singel og alltid vært det. 

Hvordan var første gangen deres?   

Anonymkode: f09f4...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var med kjæresten min som jeg stolte veldig på og var hodestups forelsket i. Selv om vi hadde klina og koset i lang tid før så gjorde det veldig vondt når han penetrerte. Vi prøvde en gang noen kvelder før det skjedde men da fikk vi det ikke til fordi det var for trangt. 

Anonymkode: e0d72...639

Skrevet

Skjedde første gang jeg var full, fire dager før jeg ble 16. Med en som jeg var småforelsket i. Han var 20 og ikke full, så han visste vel å utnytte situasjonen. Når det er sagt så betyr det veldig lite for meg at første gang ikke var spesiell. Det er som oftest ikke godt første gang uansett.

Skrevet

Det var med en jeg traff på fest. Vi hadde god kjemi og tok han med meg hjem. Må si at min første gang var utrolig bra. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Blue Sapphire skrev:

Det var med en jeg traff på fest. Vi hadde god kjemi og tok han med meg hjem. Må si at min første gang var utrolig bra. 

Hva gjorde det så bra? : )

Anonymkode: 046f5...625

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde det så bra? : )

Anonymkode: 046f5...625

Det var på grunn av at vi hadde god kjemi, tok oss god tid med foreplay og tok høyde for hverandre. Det var ikke bare tøm og røm. Kan jo tilføye at vi endte opp med å date hverandre en periode, og har hatt sex mange ganger etter at vi sluttet å date. Kan vel si at vi savnet sexen vi hadde sammen.  

Skrevet

Jeg var 18, edru, nervøs, trang, og ikke spesielt opphisset. Det var også ganske kaldt på rommet. Det var ikke så fint som jeg trodde det skulle være, men jeg var vel med feil fyr. Jeg hadde nok også for store forventninger til hva jeg trodde sex skulle være.

Hadde jeg visst bedre og kunne gjort det igjen, ville jeg ventet til jeg var med en fyr jeg virkelig hadde lyst til å være med, og som jeg følte meg komfortabel med. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...