AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jeg farget håret svart hjemme rett før jul, og leste alle steder på nettet at man måtte være forsiktig med det, og at fargen aldri kom til å gå ut. Nå har det gått noen uker, og svartfargen forsvinner mer og mer for hver vask. I noen partier er fargen nesten borte, den naturlige hårfargen min (kastanjebrunt) skinner i hvert fall gjennom. Har ikke rukket å få noe særlig ettervekst engang! Har noen erfaring med dette? Kan det hende fargen skylles nesten helt ut, og at jeg kan gå over til en mørkebrun farge om jeg vil gå over til den gamle fargen etterhvert? Anonymkode: ed972...181
Danseskjørt Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Jeg har samme problemet, alle hårfarger falmer på mitt hår. Ifølge frisøren min er det enkelte hårtyper som er sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, Tuttifrutt skrev: Jeg har samme problemet, alle hårfarger falmer på mitt hår. Ifølge frisøren min er det enkelte hårtyper som er sånn. Takk for svar Det er jo helt ok - da er det kanskje mulig å endre hårfarge oftere? Anonymkode: ed972...181
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #4 Skrevet 13. januar 2017 På meg sitter fargen permanent etter 2-3 farginger, men kun i lengdene. Så anbefaler å få farget etterveksten hos frisør hvis du planlegger å bytte farge etterhvert. Anonymkode: 06f70...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå