Gå til innhold

Vår store dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Ja nå har jeg vært fru i nesten en måned. Må bare beklage at jeg er så treg av meg. :oops:

Vi giftet oss den 28. juni i Bodin Kirke i Bodø. Vi hadde knallvær med sol fra skyfri himmel og godt over 20 grader.

Dagen startet med at vi våknet ca. 08.30 og bare lå å pratet litt til "lillesjefen" (2 1/2 år) våknet. Min daværende samboer fikk morgengaven på forskudd, hadde kjøpt en lekker slipsnål til han. Noe som han trengte til senere på dagen.

Vi koste oss med frokost og en rolig start på dagen.

Jeg var hos frisøren kl. 12.00. Ble servert "champis" og sminket og ordnet. Jeg ble hentet av min forlover ca. 13.40. Så kjørte vi for å hente brudebuketten min før vi dro opp til kirka, vielsen startet kl. 14.00.

Det meste gikk greit helt til jeg så lillegullet (fremdeles 2 1/2 år) så snuske nydelig atte...snufs. Jeg er en av dem som har denne forferdelige lasten at jeg røyker. Da trengte jeg en røyk, så jeg og forloveren min "gjemte" oss bak kirka for å "roe nervene". :kul:

Vielsen var nydelig og vi svarte tydeligvis rett på alle spørsmålene til presten.. :ler:

Etter vielsen ble det fotografert utenfor kirka, før vi dro videre til fotografen.

Vi spiste nydelig middag som besto av:

Forrett: melon og speket hval kjøtt

Hovedrett: utemarinert lammelår med fløtegratinerte poteter og en nydelig saus.

Dessert: is med varme bjørnebær.

Nam, nam, nam.

Under middagen ble det holdt taler og sunget litt. Og jeg prøvde etter beste evne å tørke bort tåreflommen uten å ødelegge sminken. Det gikk heldigvis bra :D

Vi hadde en nydelig dag, men vi var begge litt slitne når vi forlot festen. Det hadde vært en begivenhetsrik dag. Vi hadde bestillt "vanlig hotellrom på et av hotellene i byen. Når vi kom opp til lokalet der vi hadde middagen, fant vi et bilde (m/nøkket festet i en sløyfe) fra søsteren til min mann. Bildet var av bryllupssuiten på hotellet vi hadde bestillt rom, med beskjed om at en sådan natt ikke skulle tilbringes i et vanlig hotellrom.... :sjarmor::hoho: Vi var jo ikke såååå sliten at vi ikke klarte å drikke champagnen som sto i kjøleren og ..... :ler: :blunke:

Og så : Hvis det er noen her inne som kan forklare meg hva jeg gjør for å få lagt ut bilder av oss her (har ikke hjemmeside), så skal dere få se bilder av oss.

Masse klemmer fra Sony :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og gåsehuden kom igjen.... :lol:

Det er så deilig å lese referatene om dagen, høre hvor flott alt har vært.

Gratulerer så mye som fru!

Kjempehyggelig av din søster å oppgradere rommet deres, det kaller jeg en super overraskelse.

Kos dere fremover nå da.

Skrevet

Så flott at dagen deres var vellykket, og gratulerer som mann og kone.

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUPSDAG!

Glad for at dagen ble så vellykket og ønsker dere alle tre hjertelig tillykke og gode ønsker i framtiden!!! :wink:

Skrevet

Gratulerer så mye!

All lykke til de nygifte! :-) Ser dere hadde nesten samme meny som oss... jeg får vann i munnen igjen :lol:

Vel, angående det med bilder, sa kan du gjøre slik jeg gjorde. Ordne med passkonto på http://www.msn.no/. Når du er medlem der, kan du benytte deg av MSN Foto.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :D :D :D

Jeg håper du får lagt ut bildene slik at vi får se bryllupet ditt.

Skrevet

Det finnes flere sånne album ute på nettet.

MSN er en mulighet, men jeg synes at den er litt tungvind. Det samme gjelder VGs album.

Den beste jeg har prøvd er faktisk Elite foto... finner ikke linken, sidene er nede for øyeblikket. Men hvis du søker på Elite foto finner du det nok.

Enkelt å bruke og laste opp bilder.

Gratulerer forresten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...