Gå til innhold

Bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva slags løsning ha de valgt når det gjeld bordplassering? Eg tenker ikkje på kven som skal sitte kor, men korleis de set opp borda.

Vi skal ha koldtbord, er den nokon som har tips til korleis vi bør plassere borda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal ha E-bord. Vi skal sitte under middagen. Har ingen forslag for øyeblikket...

Skrevet

Vi satt i en såkalt E-formasjon. Riktignok hadde vi "vanlig" middag - men det kan vel ikke ha så mye å si. Var i hvert fall veldig fornøyd med den løsningen. Det var ingen som kom veldig langt unna liksom....

Hva har dere tenkt på da? Må jo være enkelt å gå til og fra bordet om dere skal ha koldtbord... det er det eneste jeg tenker på. Det var ingen problem med slik vi satt - men det kommer jo selvsagt også an på hva slags rom dere skal være i - stort eller lite - om det blir trangt eller ei...

Hilsen fra Cr@sh

Skrevet

Korleis gjer ein det med bordplassering når ein har skilte foreldre med nye sambuarar og slikt då?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har skilte foreldre og begge har nye samboere. Vi skal ha klassisk bordsetting med mine foreldre ved siden av meg og min mann, og hans forldre ved siden av mine. Altså vil foreldrene våre ha hverandre som bordpartnere. F.v. svigerfar - mamma - min mann - meg - pappa - svigermor.

Samboerne til mamma og pappa vil ha hverandre til bords. Nå er jeg så heldig at det ikke noe ondt blod mellom mine foreldre....

Skrevet

Vi hadde satt 4 bord i firkant, vi. Da så alle alle. Var 28 stk til middag.

Skrevet

Vi blir 55 til middag. Det er kanskje vesentleg når det gjeld kva slags bordoppsett vi skal ha? Uff, syns dette var litt vanskeleg eg...

Skrevet

Han jeg snakket med der vi skal ha middag og fest, snakket om et "kongebord"....Vi bli ca 60 til middag, og han mente det var best om ingen satt mwed ryggen til hverandre...Noen som har hørt om et såkalt kongebord, og hva han mener? :roll: :klø:

Gjest Klara Mu
Skrevet

:-) Hei, hei

Vi blir ca. 50 stk til middag og velger da å sitte i hesteskoformasjon - hvor gjestene sitter ifht. bordkort. Mellom middag og det påfølgende koldtbordet skifter vi fra hesteskoformasjon til to og to bord sammen på kortsiden skråstilt uten bordkort. Har vært i flere bryllup hvor dette , synes jeg, har fungert bedre enn å flytte etter koldtbordet til festen.

Skrevet

Vi regner med å være ca 80, og kommer til å ha to typer bord. Et langbord for oss og foreldre, og så runde bord til resten av selskapet, med ca 8 personer på hvert bord. Tror det blir bra, men man må være litt ekstra lur for å finne ut hvordan alle skal få sett alle andre. Det går sikkert ikke, men vi får prøve.

Har original besetning av både begge foreldrepar og stort sett resten av familien som kommer, så det er heldigvis ingen som absolutt ikke må komme i nærheten av hverandre. Heldigvis.

Catzy

Skrevet
Veslo - vi blir også rundt 55

Okay.. Trur E-bord kan fungere.. Men spørs litt på plass i lokalet og slikt også... Får sjå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...