Gå til innhold

Hva er greia med Forever Living?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy faen så lei jeg er av dette konseptet! Kan ikke fatte at det er noe man tjener seg rik på heller, som alle skryter sånn av. De påstår de jobber så hardt, men hva legger de i det begrepet? Å terrorisere alle de kjenner? For et salig mas!! Har flere jeg kjenner som maser på meg om å komme på kundekvelder, spakvelder etc. Jeg takker nei hver gang, men de gir seg aldri! 

Anonymkode: 27967...c23

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sykt, ja. Folk som en gang var normale har mistet alle sosiale antenner, og blitt helt usmakelige.  Noen maser faktisk over flere år!!

Anonymkode: 345c6...243

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest du svarte bra på ditt eget spørsmål😊

Takker fint nei jeg også..

Anonymkode: 5a5ad...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Propoliskremen deres. Den dreper bakterier og har dermed sluppet en måned eller to på antibiotikabehandling for perioral dermatitt! 

Anonymkode: 0c143...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Har tre venner/bekjente som har begynt med det opplegget der, og det jeg ikke kan fatte, er hvordan noen kan miste all form for sosiale antenner og folkeskikk, så lenge det er snakk om å tjene seg et par ekstra kroner! Vil si at alle tre hadde nokså normal oppførsel tidligere, men nå, er det lange perioder med terrorisering og nedspamming på alt av sosiale medier. Kan heller ikke skjønne at de blir sittende med SÅ mange kroner igjen i ren fortjeneste? Med tanke på alle som skal ha pengene sine oppover i pyramiden og at de må stå for innkjøp og sånt. Kan ikke være så mye inntekt at det er verdt å miste all form for normal oppførsel i hvert fall, det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...