Gå til innhold

Hvordan bli kvitt en klengete mann en gang for alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5 måneder siden, så var jeg på fest hos en venninne. En kompis av henne var der og han falt pladask for meg! Han er ikke min type og jeg har gitt han klar beskjed om at det ikke vil bli oss. Jeg har måtte bli krass og virkelig gi han det inn med t-skje. Klengete menn er irriterende som fy.

På festen klengete han på meg hele kvelden. Skulle hele tiden sitte ved siden av meg og ble med gang sjalu hvis jeg pratet med en annen mann. Samme skjedde på byen hvor han klenget og var der på sekundet hvis jeg pratet med en mann. Vise de at "hun er min, så dere må bare gå vekk!" Vi bor i en liten by og har felles venner, så vi har havnet på samme fest et par ganger..  Noen ganger bumber jeg inn i han på byen. Hvor han klenger og følger etter meg! Jeg klarer å riste han vekk til slutt,  men det er SÅ slitsomt!  :bond:  Kan han ikke la meg være? Jeg har måtte blokke han overalt. Skulle ønske han kan ta nei for et nei 

Har dere noen gode tips?  Må jeg ringe politiet eller hva gjør jeg?  Slitsomt når han ser meg på byen og klenger på meg som en mygg!

Anonymkode: 49f21...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok gifte deg med han. 

Anonymkode: ff033...1db

• Liker 10
Skrevet

Si rett ut at du ikke er interessert og hvis han fortsetter får du si at du ringer politiet om han ser din vei igjen. 

Anonymkode: a0a84...3c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble kvitt min stalker etter å ha truet med politianmeldelse. Han sendte melding konstant og ringte hele tiden. Da jeg fikk se han ringte,  så tenkte jegbare "ååååhh" Han kom på arbeidsplassen min og uanmeldt hjem til meg. Aner ikke hvordan han fikk vite hvor jeg bodde hen. Jeg ble kvitt da jeg truet med politianmeldelse :) Takk og pris 

Anonymkode: 33a8f...9fc

• Liker 3
Skrevet

Kan du prompe når han er i nærheten?

Anonymkode: 73efd...689

• Liker 1
Skrevet

Synd, men det finnes dessverre ikke noen lov mot stalking i Norge enda, tror jeg... så bedre å la politiet gjøre det de faktisk bør med de få ressursene de har. Som å fange rusa sykkel tyver...  men du kan jo klappe til han å si skjønner du ikke en dritt.. 

Anonymkode: 68d45...171

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da tror du han forsvinner?  Hva med å heller spy han i fanget eller si du har aids?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kvitt min stalker etter å ha truet med politianmeldelse. Han sendte melding konstant og ringte hele tiden. Da jeg fikk se han ringte,  så tenkte jegbare "ååååhh" Han kom på arbeidsplassen min og uanmeldt hjem til meg. Aner ikke hvordan han fikk vite hvor jeg bodde hen. Jeg ble kvitt da jeg truet med politianmeldelse :) Takk og pris 

Anonymkode: 33a8f...9fc

Er du kjendis? Kan jeg få ta på deg?

Anonymkode: 68d45...171

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han anser deg som drømmedama så kommer han allikevel ikke til å forsvinne :tongue:

Anonymkode: a0a84...3c1

Skrevet (endret)

.

Endret av O-M
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gode tips?

Si at du ikke er interessert. Verre er det vel ikke.

Jeg antar du er en av disse som ikke gir tydelig beskjed, fordi du egentlig liker oppmerksomheten. :)

Anonymkode: 45c3b...321

• Liker 3
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, god idè :) 

Skrevet

Du kan si at han minner deg utrolig mye om lillebroren din eller noe slik?

eller så lyver du å sier at du er sammen med noen andre?

Eller du kan forsøke å si det som det er.. Høyt og tydelig foran felles venner/bekjente.

Jeg opplevde selv at en fyr kom på uanmeldt besøk osv. etter en one night stand. En gang fikk han de jeg leide hos til å slippe han inn ved å si at han var kjæresten min. Heldigvis hadde jeg en kompis på besøk da. Han tok kontakt en gang etter det for å høre om vi "kunne fikse problemene i forholdet". Siden har jeg ikke hørt noe heldigvis..

Anonymkode: c5f8a...325

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar du er en av disse som ikke gir tydelig beskjed, fordi du egentlig liker oppmerksomheten. :)

Hvis du leser hele HI så har hun gitt tydelig beskjed.

Anonymkode: 558b5...b64

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av O-M
Skrevet

Hvis dama er pen, så er verken promping, spying eller aids avskrekkende. Bare sjarmerende. Noen ganger til og med opphissende. 

Alt som kommer ut av kroppen på ei pen dame er deilig.

Anonymkode: 97d0f...c5f

Skrevet

Be politiet be ham holde seg unna deg. 

Anonymkode: 2c6e1...791

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt rett ut ørten ganger jeg ikke er interessert og han skal la meg være ifred. Nei, jeg liker ikke oppmerksomhet fra han i det hele tatt! 

Anonymkode: 49f21...eb8

Skrevet

Anmeld han og be om besøksforbud i samme slengen. Ta med deg vitner som kan bekrefte situasjonen. Gi detetter beskjed til han om dette. Rekommandert.

Anonymkode: f84bc...0d0

• Liker 3
Skrevet

Si du har en bror eller onkel som er med i hells angels og er livsfarlig! Lar han deg ikke være i fred, så kommer han på døra. Da gir han seg kanskje. 

Anonymkode: df1dc...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...