AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Hei! Jeg er en dame, som så mange andre, har hatt en greie for douchebags (les: typisk kjekkaser som ikke har vært interessert og jeg som har blitt rimelig betatt). Nå har jeg møtt en fantastisk bra mann på alle måter, men jeg kjenner ikke noen "spenning" eller tiltrekning. Han er veldig kjekk og har humor, gode manerer, intelligens og alt på stell, så jeg lurer på om det er fordi han ikke er "utilgjengelig" at jeg ikke blir keen?Noen med erfaringer rundt dette? er 29 år btw Anonymkode: 98b78...7cc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Har du hatt eller har du en greie for , kall det hva du vil.. hvis ikke lenger, hvorfor ikke.. still deg selv de spørsmålene. Å dersom du kommer frem til svaret, jeg har fremdeles en greie for , kall det hva du vil... så sitter du med svaret på hvorfor du ikke liker han nye duden.. Anonymkode: daa99...7c6
Ardenus Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Han trygge snille mannen er vel ikke spennende og mystisk nok for deg vil jeg tro. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Dere har ikke kjemi..... Kjemien er over logikken. Anonymkode: 40e48...9a2 4
pelici Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Det kan nok ha en sammenheng med at det ikke blir like spennende når han er tilgjengelig. Det kan også ha en sammenheng med at du tenker og grubler over det. Jo mer grubling, jo mer usikkerhet, og jo mindre positive følelser vil oppstå. Jeg ville gitt det en sjanse, jeg, hvis du synes han virker bra. Lær å bli kjent med han og tenk hvor fantastisk det er at han også vil treffe deg! De fleste forelsker seg ikke/kjenner ikke følelser med en gang. Slike ting tar ofte tid, men det kan likevel skje senere.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 La mannen gå så han kan finne seg ei dame som ikke har en greie for douchebags. Anonymkode: 1cb96...5b6 5
Kvinne87Rogaland Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Kjemi, kjemi, kjemi Tror ikke det har noe som helst med at han er tilgjengelig. Det er bare sånn at noen får du ikke de rette følelsene for, uansett hvor mye du har lyst og hvor perfekte de er. Og er det ingen kjemi i starten, er det sjelden at det dukker opp senere. Tro meg jeg har prøvd. "Kanskje det kommer?", "må gi han en sjanse", "gi det litt tid". Denne regla har jeg vært gjennom flere ganger. Bortkasta tid. Magefølelsen har som regel rett, desverre 😣 3
Gjest spøkelsesape Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 Tror heller ikke på at det har så mye å gjøre med tilgjengeligheten hans å gjøre. Når det dukker opp en du har god emosjonell, seksuell og sosial kjemi med så er det ikke bestandig perfekt og helt kvalifisert på fatet med full klaff på tilgjengelighet o.l. Treffer du en flott person som er mer tilgjengelig så betyr ikke det, ene og alene, at du ikke liker han på grunn av tilgjengelighet. Eller likte du de andre fordi de ikke var tilgjengelige? Trekker du deg unna når ting blir seriøst? Du kan jo prøve å møte han litt først og se hva som dukker frem. Har hørt at noen bruker lengere tid enn andre på kjemidelen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #9 Skrevet 12. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en dame, som så mange andre, har hatt en greie for douchebags (les: typisk kjekkaser som ikke har vært interessert og jeg som har blitt rimelig betatt). Nå har jeg møtt en fantastisk bra mann på alle måter, men jeg kjenner ikke noen "spenning" eller tiltrekning. Han er veldig kjekk og har humor, gode manerer, intelligens og alt på stell, så jeg lurer på om det er fordi han ikke er "utilgjengelig" at jeg ikke blir keen?Noen med erfaringer rundt dette? er 29 år btw Anonymkode: 98b78...7cc Det går over om sånn ca 5-10 år 🙃 Anonymkode: a482b...9a1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Han har vel gjort den feilen at han viser interesse og er snill med deg. skaff deg en katt og fortsett å pule drittsekker du. Anonymkode: 5f9df...b1b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel gjort den feilen at han viser interesse og er snill med deg. skaff deg en katt og fortsett å pule drittsekker du. Anonymkode: 5f9df...b1b Anonymkode: 73928...192 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå