AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Får angsten over meg her! Har en 4 åring som har vært hjemme fra barnehagen 1 uke på grunn av høy feber, 40'ish. Veldig slapp, svingende temperatur. Hatt mange infeksjoner denne siste høsten/ vinteren, tidligere aldri vært spesielt syk ( utover en ørebetennelse som 1-åring). Har også haltet en del, og hatt litt blåmerker. Var på legevakta her en kveld, da han klaget over magesmerter (halssmerter). Legen sa da at han hadde forstørrede lymfeknuter. Men crp'en var negativ. Og at han trolig hadde en virus halsbetennelse. Nå har jeg altså googlet meg til at han trolig har leukemi. Helt teit, I know. Men som mor mister jeg hodet litt og blir helt kvalm her jeg sitter. Crp'en hadde vel vært skyhøy om det hadde vært leukemi? Vurderer en tur til fastlegen i morgen for kontroll av halsbetennelsen, og lurer da på å be om at de tar blodprøver ift utelukke leukemi. Er jeg helt på jordet her eller??? Anonymkode: 13d04...e70
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Gå til fastlegen i morgen. Legg bort google og parker Leukemitankene. Anonymkode: 56550...99e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Nei du er ikke helt på jordet, du er en redd mamma. Støtter den over, men les dette som jeg fant så kanskje du blir roligere. http://www.lommelegen.no/legesvar/hyppig-feber-hos-barn-redd-leukemi Anonymkode: 4475d...26f
Sirah Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 (endret) Nå har du allerede gjort feilen ved å google sykdommen så du får neppe fred før du har vært hos fastlegen. Å google sin egen sykdom er fullstednig idiotisk, du vil i 9 av 10 tilfeller ha kreft, men dette vet du jo. Det går MASSE virusinfeksjoner nå. Sønnen din har mest sannsynlig bare en slik en. Endret 12. januar 2017 av Sirah 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du er ikke helt på jordet, du er en redd mamma. Støtter den over, men les dette som jeg fant så kanskje du blir roligere. http://www.lommelegen.no/legesvar/hyppig-feber-hos-barn-redd-leukemi Anonymkode: 4475d...26f Tusen takk!! HI Anonymkode: 13d04...e70
Minlillesky Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 ALDRI google sykdommer. ALDRI! Ring heller legen en gang for mye.. bestill legetime og del din bekymring med legen..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Alltid slukk lyset på soverommet til barn om natta, de skal sove i mørke. Anonymkode: e4adb...e64
Gjest Ravna Skrevet 12. januar 2017 #8 Skrevet 12. januar 2017 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå