Leavemealone Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Var innom den pizzaresturanten over gaten. Da jeg skulle betale sa han at jeg dessverre måtte vente eller komme tilbake fordi VISA kortleseren var ute på leveringstur. Den andre VISA betalingsterminalen de hadde virket ikke. Så sier jeg at jeg kommer tilbake om 30 minutter. Så kommer jeg tilbake, også det samme svaret gjen, VISA betalingsterminalen var ute på på utkjøringstur. Da sa han jeg kunne komme tilbake i morgen for å betale. For å si det mildt, så kom jeg aldri tilbake for å betale, da jeg skulle reise på ferie dagen etter. Har aldri satt min fot inn der igjen. Så tenkte jeg å teste en annen pizzaresturant som ligger bare 2 minutter unna meg. Meg og mitt barn bestiller en stor pizza og en brus. Da vi har ventet 10 minutter på servering, så spør han ene pizza fyren "skal dere spise her?". "Ja" svarer vi. Etter 10 nye minutter kommer pizzaen på bordet. Ingenting annet enn pizza. Jeg og barnet venter i 10 minutter til for å se om de kommer med tallerker og bestikk, fordi det står ikke fremme noen steder der (man må få det av de som jobber der). 10 minutter har gått og jeg går bort til disken for å spørre "Kan vi få tallerker og kopper?", og "Ja" svarer han mens han nikker. Vi venter ennå 10 minutter.. ingenting.. blir frustrert og vi bare spiser pizzaen med hendene... veldig dårlig service. Kommer aldri til å gå der igjen. Blir så frustrert over nivået på service. Er det mulig? 2 plasser og 2 ganger på rad?... Er det slik man skal bli behandlet? Kan nevnes at det er utlendinger som driver begge plassene, og de sier ofte bare "Ja" uten å forstå hva man spør om dessverre. Helt utrolig, de mistet en potensiell fast kunde.
ajarRun Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 De fleste restauranter her i byen er også søppel. Jeg sulter nesten ihjel, det er ikke mulig å få seg skikkelig mat her. Jeg reiser regelmessig til Oslo for å feite meg opp på god mat og vin. Skulle ha en cabernet sauvingyoung, og hun på polet hadde ikke hørt om det (hva faen?)... Det er mye dyr, og smakløs mat som selges her. Og servicen er elendig. Servitører skal være ved boret når jeg trenger noe, til nød bør det være mulig å tilkalle dem med et blikk. Det skal da faen ikke være nødvendig å vifte med armene og rope for å få seg en øl til eller å få betale. Drittsteder. 1
Leavemealone Skrevet 12. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2017 Ok så det er ikke bare her i Bergen det er blitt sånn. Jeg forventer god service hvis jeg skal legge igjen noen hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå