Gjest nybegynner Skrevet 4. desember 2004 #1 Del Skrevet 4. desember 2004 Har først i voksen alder begynt å bruke tampong, trenger derfor tips om bruk: Tråden. Skal den legges på en spesiell måte, eller bare henge ut? Syns liksom jeg merker den hele tiden. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. desember 2004 #2 Del Skrevet 4. desember 2004 Den skal bare henge ut. Om du merker den godt kan det være fordi du ikke har fått tampongen godt nok inn. Ellers vil jeg tro du venner deg til det, jeg merker i alle fall ingenting til tråden når jeg bruker tampong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg legger tråden framover slik at den ikke stikker utenfor underbuksekanten... Greit å ha litt kontroll over den synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nybegynner Skrevet 4. desember 2004 #4 Del Skrevet 4. desember 2004 Takk for svar. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 4. desember 2004 #5 Del Skrevet 4. desember 2004 Det kan også være greit å gjemme tråden "inni" noen ganger,hvis du f.eks dusjer på fellesdusj, eller sprader rundt naken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #6 Del Skrevet 5. desember 2004 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg krøller sammen tråden og gjemmer den så godt det lar seg gjøre akkurat i skjedeåpningen. Hvis jeg lar den henge og slenge synes jeg ofte den gnager litt. :oops: Dessuten har jeg ikke noe behov for å vise fram tampongtråden når jeg dusjer etter trening osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå