AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Vil kjøpe meg en ny og har en tendens til å gå for noe som er in og så blir jeg flau over den et år senere og synes den er trashy. Vil derfor ikke kjøpe noe som er på vei ut allerede uansett hvor fin den er. Anonymkode: a6219...c1a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Hva med å kjøpe noe du liker istedenfor noe som er "in"? Anonymkode: 0bf0d...cf6 7
Prestekragen Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Altså, først og fremst må du kjøpe noe DU liker, som passer til stilen din og kommer til å bli masse brukt. Jeg er enig i at det kanskje ikke er lurt å gå for noe absolutt alle har, spesielt hvis det er snakk om tenåringsjenter og lignende. Hva med noe klassisk, enten med skinnreim eller metall i sølv/gull?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Da ville jeg styrt unna de mest populære merkene som Daniel Wellington, Mockberg, de mest populære modellene til Marc Jacobs og Michael Kors osv. Klokkene er veldig fine men veldig populære og når ting blir overeksponert og "alle" har det mister de sjarmen synes jeg. Ville heller gått for en klassisk og litt mer anonym klokke, jeg har en fra Kate Spade og to fra Marc Jacobs som jeg er veldig glad i men de er ikke så vanlige. Triwa har også masse fint! Klokker.no har godt utvalg. Hvis du vil ha en klassisk klokke ville jeg gått for en med et vanlig utseende uten stor logo eller klassiske gjenkjennelige detaljer, da det er det som "går av moten". Anonymkode: 27412...eea
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Hva med å kjøpe noe tidløst? Anonymkode: 0d01d...54a 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Finnes en annen tråd om klokker her http://forum.kvinneguiden.no/topic/1075214-klokkespørsmål-skal-kjøpe-ny-hverdagsklokke/#comment-19098387
PassionatePatti Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Kunne ikke bry meg mindre om hvilke klokker som er "in" eller ikke, så lenge den ikke kræsjer altfor mye med det jeg har på (f.eks. om jeg har på meg selskapskjole passer det dårlig med en diger klumsedeise på armen )
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #8 Skrevet 13. januar 2017 En som viser tiden. Anonymkode: b450c...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #10 Skrevet 13. januar 2017 Kjøp en klassisk kvalitetsklokke, f eks en Omega. Går aldri av moten! Anonymkode: a904e...393
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. januar 2017 #11 Skrevet 13. januar 2017 Klokka på mobilen er svært populær 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #12 Skrevet 13. januar 2017 Sitterer anonymbruker her oppe "... som Daniel Wellington, Mockberg, de mest populære modellene til Marc Jacobs og Michael Kors osv..." at disse er veldig populære nå, går i bølger og vil etter hvert gå av moten igjen. Skal du ha noe tidløst så er seiko, lorus, pulsar, triwa, casio osv velig populært når man vil ha tidløse klokker. Det kommer selvfølgelig an på hva du er ute etter, om det skal vær pynt eller til daglig bruk. Hør hos en urmaker, så får du både prøve og se hva som passer deg! Anonymkode: 790b3...8cd
Forundret.. Skrevet 13. januar 2017 #13 Skrevet 13. januar 2017 (endret) Seiko ville jeg gått for. Da med safir glass og en som er vanntett. Solarur, kineticmodeller osv ville jeg holdt meg unna og heller tatt en med vanlig batteri. Kan kjøpes hos urmaker, bjørklund o.l. Gullfunn ville jeg absolutt ikke handlet hos. Endret 13. januar 2017 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #14 Skrevet 13. januar 2017 20 minutter siden, Forundret.. skrev: Seiko ville jeg gått for. Da med safir glass og en som er vanntett. Solarur, kineticmodeller osv ville jeg holdt meg unna og heller tatt en med vanlig batteri. Kan kjøpes hos urmaker, bjørklund o.l. Gullfunn ville jeg absolutt ikke handlet hos. Hvorfor ikke gullfunn? Anonymkode: 790b3...8cd
Forundret.. Skrevet 13. januar 2017 #15 Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke gullfunn? Anonymkode: 790b3...8cd Elendig service.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #16 Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Elendig service. Har handlet bare hos Gullfunn jeg, aldri vært noe å sette finger'n på Anonymkode: 790b3...8cd
Forundret.. Skrevet 13. januar 2017 #17 Skrevet 13. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har handlet bare hos Gullfunn jeg, aldri vært noe å sette finger'n på Anonymkode: 790b3...8cd Åh, er så skuffet over dem her at jeg er gått til personlig boikott av dem og det har jeg mange som støtter meg i. Hva det går i vil jeg ikke avsløre her med tanke på anonymiteten min. For å si det slik, må jeg innom en gullfunn grunnet garanti, gavekort eller noe så reiser jeg heller til nabobyen istedet for å gå på den som er her.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #18 Skrevet 13. januar 2017 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Åh, er så skuffet over dem her at jeg er gått til personlig boikott av dem og det har jeg mange som støtter meg i. Hva det går i vil jeg ikke avsløre her med tanke på anonymiteten min. For å si det slik, må jeg innom en gullfunn grunnet garanti, gavekort eller noe så reiser jeg heller til nabobyen istedet for å gå på den som er her. Nei, selvfølgelig, det forstår jeg! Kjedlig at det skal vær sånn, men alt i alt så er det jo dem som taper på dårlig service Anonymkode: 790b3...8cd
Forundret.. Skrevet 13. januar 2017 #19 Skrevet 13. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, selvfølgelig, det forstår jeg! Kjedlig at det skal vær sånn, men alt i alt så er det jo dem som taper på dårlig service Anonymkode: 790b3...8cd Ja, det er sant. De har virkelig tapt på det når det kommer til meg siden både familie, venner og flere også deltar i boikotten min Beklager avsporingen ts! Endret 13. januar 2017 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #20 Skrevet 14. januar 2017 Breguet har aldri gått av moten.... Anonymkode: 4d6f4...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå