Gå til innhold

Penishacks for menn me stor penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har relativt stor penis, tenk halvliterboks med øl både i lengde og omkrets. Jeg elsker den, men den kommer ikke uten utfordringer. Vi må alltid varme godt opp og bruke masse glidemiddel, og når vi gjør det er det fantastisk. Noen ganger blir vi for ivrige og glidemiddelet uteblir, penetreringen skjer for raskt, både i så måte at jeg ikke har varmet skikkelig opp først vi prøver for tidlig, og fordi selv om jeg er relativt godt varmet opp så går det for fort fra hodet glipper inn til hele han er inne. Jeg skjønner jo at tid og glidemiddel er two key ingredients, men noen ganger ønsker jeg og kunne være litt mer spontan eller ta en kjappis uten å være sår i tre dager etterpå. Any tips?

Anonymkode: af811...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke få i pose og sekk :P Ingenting er perfekt, og du virker tilsynelatende fornøyd. Er jo en enorm penis han har da, og jeg synes du burde være fornøyd med tanke på at en halvliterboks er ca 17-18cm i omkrets, og snittet på penis ligger på 12cm i omkrets... Så det kunne vært verre, tenker jeg. :)

Anonymkode: 37e60...522

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvordan de klarer å suge noe som er så tykt. 

Anonymkode: b5cd1...6f1

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke få i pose og sekk :P Ingenting er perfekt, og du virker tilsynelatende fornøyd. Er jo en enorm penis han har da, og jeg synes du burde være fornøyd med tanke på at en halvliterboks er ca 17-18cm i omkrets, og snittet på penis ligger på 12cm i omkrets... Så det kunne vært verre, tenker jeg. :)

Anonymkode: 37e60...522

Omkrets 20,8 og lengde 16,8. Sannsynlig?

Anonymkode: d0b07...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...