Gå til innhold

Fattern.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fattern fyller 75.  (Jeg er 39

Jeg liker ikke fyren, syns han oppigjennom årene har oppført seg som et dass. Jeg trives best med å ha minst mulig med ham å gjøre, og heldigvis bor han i en annen by.

Skal på familiemiddag på resturant for anledningen og må jo ha med presang - det har jeg bestemt meg for. 

Hva kjøper jeg? 

Alle tips mottaes med takk.

Anonymkode: 0b4ee...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god vin/cognac/akevitt eller det han liker godt og et gavekort på restaurant besøk for han og fruen?

Anonymkode: da5e7...e8e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer du på hvordan du kan slippe at han tenker "åhnei, han liker meg ikke - han har ikke brukt mullah på gaven min", samtidig som du faktisk slipper å bruke penger på gaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikkr nødt til å stille opp. Slike personer fortjener ikke det. Men om du virkelig skal, hvorfor ikke bok om 

1) Barneoppdragelse

2) Slik er Psykopaten/Sosiopaten eller lignende

3) Arvefordeling

4) Mental og empatisk utvikling

5) Slik reparerer du relasjoner før det er for sent

6) Nazi utstyr, klær etc. Dildo. Kondomer. Flytende såpe sett i gavepakning tilsatt hårfjerner.

Anonymkode: 0283e...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Derpderp skrev:

Lurer du på hvordan du kan slippe at han tenker "åhnei, han liker meg ikke - han har ikke brukt mullah på gaven min", samtidig som du faktisk slipper å bruke penger på gaven?

Nei. Må jo kjøpe en gave... men den kommer liksom ikke fra hjertet, derfor har jeg problemer med det. Hva kan være en passende gave? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Må jo kjøpe en gave... men den kommer liksom ikke fra hjertet, derfor har jeg problemer med det. Hva kan være en passende gave? 

Undertøy og sokker. Ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd nr. 1: Ikke tenk på mannen som faren din!

Med dette i bakhodet går du inn for å finne en flott gave til en mann som fyller 75 år. Tenk som om det skulle vært svigerfaren din, faren til din beste venn, mannen til moren din eller en annen hvilken som helst mann som fyller 75 år og som du må finne en gave til. Basert på dette blir gaven ikke spesielt personlig rettet mot din far, men tar mere utgangspunkt i hva menn flest i den alderen kan bli glad for.

For meg later det ikke til at du tenker å gi minst mulig, men at du ikke aner hva du skal gi (og forståelig nok ikke orker legge altfor mye ressurser i å tenke ut noe personlig).

Forslag fra meg blir da:

• Noe godt i glasset (Whisky/Cognac/Armagnac e.l.)
  • Gavekort til kino, teater, opera e.l.
  • Gavekort restaurant
  • Evt. slå sammen de to siste og gi gavekort til restaurant med påfølgende kino-/teater-/operabillette

Håper du får mange gode råd for hva menn i 75-års alderen liker, og så håper jeg du får en grei familiemiddag sammen med forhåpentligvis noen hyggelige mennesker. LYKKE TIL!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Hvorfor i alle dager gidder du å gå i bursdag og kjøpe gave til en far som har oppført seg som en dass!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikkr nødt til å stille opp. Slike personer fortjener ikke det. Men om du virkelig skal, hvorfor ikke bok om 

1) Barneoppdragelse

2) Slik er Psykopaten/Sosiopaten eller lignende

3) Arvefordeling

4) Mental og empatisk utvikling

5) Slik reparerer du relasjoner før det er for sent

6) Nazi utstyr, klær etc. Dildo. Kondomer. Flytende såpe sett i gavepakning tilsatt hårfjerner.

Anonymkode: 0283e...9ba

:hoho::hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...