AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Dere har kanskje sett en venninne f.eks, av en felles bekjent, og blir vitne til at hun får oppmerksomhet som om hun skulle vært VS modell. Får oppmerksomheten slle vil ha, men så ser du absolutt ingenting som er spesielt med henne? Jeg har opplevd det et par ganger, og tar meg i å se på profilbilder og andre bilder, for å prøve å finne hva som er så spesielt. Trenger ikke bety at jeg synes hun er stygg, men, vi har alle sett en person som vi kunne drept for å se ut som. Anonymkode: a33fe...4d2
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Vel da er hun vel vs modell da. Det er jo mange av de.
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Og ja jeg har det sånn med meg selv og med en som jeg var forelsket i for noen år tilbake. Synes ikke det er så spesielt. Jeg fant ut at det var kun et fysisk forhold og så ble jeg LEI og begynte å aktivt mislike hans personality AKTIVT+ bermen han omgir seg med. Altså laveste mentale plan som finnes.
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Nå er det slutt så fuck deg! Typen var HELFJERN OG KOKKO SOM UVESKRIVELIG CO CO HEI GJØKEREDET.
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Folk har litt forskjellig smak, vanligste er å like colour purple. Men jeg blir helt spacet ut og får overdose farger av lilla og grønt hver eneste dag. Seriøst jeg synes folk skal roe ned stalking en dag ass. Arbeidsledig pakk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå