AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Jeg fant en oppskrift på hvit pizza, hvor man bruker rømme i stedet for tomatsaus. Jeg har ikke rømme, men har mager kesam. Kan jeg bruke mager kesam i stedet for rømme? Anonymkode: c4fd0...db9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Kesam har lett for å skille seg når det blir varmebehandlet, med det er ikke sikkert det gjør noe. Bare pass på at du bruker naturell kesam, og ikke en med smak (pizza med pasjonsfruktsmak blir litt aparte) Anonymkode: 80e70...d07
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Nei den skiller seg nok og bare renner. Du kan jo prøve.
cherry blossomed. gone. Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Eller hvis kesam er den ostetypen så går det jo bra, ost på pizza er jo godt det, men kesam smaker jo 0 da.
Kruset Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Kesam skiller seg ved oppvarming og blir ganske ekkelt, er min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Jeg ville ikke brukt kesam som pizzasaus, og enda mindre om det er mager kesam. Kesam skiller seg ved for høy temperatur. Jeg har gode erfaringer med å bruke den blandet sammen med egg, som en del av eggestand i gratenger og slikt. Men alene, som pizzasaus, nope. Den kommer nok bare til å gjøre bunnen gjennombløtt og motbydelig, og se ekkel ut attåt. Anonymkode: 51627...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå