Gå til innhold

Hva drømmer du om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som allerede har barn og familie. Hvilke drømmer har dere for fremtiden, både på kort og lang sikt?

Drømmer du kanskje om en langweekend, uten barn?☺️Eller om mer tid med barna? Drømmer du om drømmejobben eller kanskje om å jobbe mindre? Drømmer du om flere barn, eller drømmer du om en skilsmisse? Om et større hus, flere biler? Eller en hytte ved sjøen. Eller er drømmen din en leilighet i byen?

Kanskje drømmer du om å starte ditt eget firma eller om å flytte dit solen alltid skinner🌞

Det finnes så mange drømmer der ute! Hvilke er dine?😍

Selv drømmer jeg om barn nr fem❤

Skrevet

Jeg har hverken barn eller familie, og har egentlig ingen drømmer heller. Mulig jeg er litt rar, men jeg har aldri helt skjønt meg på disse "drømmene" folk har.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at det å ha barn og få familiemekanismen til å gå rundt i tillegg til full jobb, er så utmattende at jeg ikke har hatt tid til å drømme. Jeg har mer enn nok med å leve i her og nå-tilværelsen. Det er egentlig veldig trist.

Jeg driver nå og jobber for å "ta tilbake livet mitt". Det er min drøm! I tillegg til å holde hjulene i gang på hjemmebane. Jeg SKAL ta meg tid til hobbyer. Ta opp tråden som jeg slapp da jeg fikk barn. Jeg reiser snart bort en helg, helt alene, på et treff med andre som driver med samme hobby, i utlandet, nå i vår. Det er min kick-start! Jeg håper at det skal tenne flammen min igjen, slik at jeg ikke bare er en mamma som føler seg som en utslitt zombie på autopilot, og kun eksisterer for henting og levering i bhg og skole, hjelp med lekser, kjøring og henting til fritidsaktiviteter, arrangering av play dates, og en fulltidsjobb som krever mye.

Anonymkode: 04ca9...2f7

• Liker 2
Skrevet

Jeg drømmer om å ikke få barn, og reise, ha stort ryddig hus med fine biler. Gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det. Fortsette med like fleksibel jobb som jeg har nå, hvor jeg kan styre min egen hverdag. 

Drømmen er med andre ord stort fint funkishus og ny bil (kanskje to). Har ikke barn, men vi er en liten famile jeg og mannen min :)

Anonymkode: d5165...076

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om å ikke få barn, og reise, ha stort ryddig hus med fine biler. Gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil det. Fortsette med like fleksibel jobb som jeg har nå, hvor jeg kan styre min egen hverdag. 

Drømmen er med andre ord stort fint funkishus og ny bil (kanskje to). Har ikke barn, men vi er en liten famile jeg og mannen min :)

Anonymkode: d5165...076

Man har så ulike drømmer før og etter barn. Men likevel er mange drømmer se samme😜😅 Et ryddig hus f eks..

Ny(e) bil(er) derimot, det er ikke så viktig. Så lenge den er stor og sikker nok. 

Foruten ønsket om enda et barn, drømmer jeg om å fortsatt ha mulighet til å ta med barna mine på eventyr, rundt i verden. Å reise med barn er på ingen måte det samme som å reise uten. Vi leier ikke moped i Thailand lenger..☺️Og bekvemmeligheter trumfer spenning. Men likevel, å reiser er fantastisk og utfordrende og sepennende på andre måter enn det var tidligere. Jeg er glad jeg har bevart mange av de samme drømmene gjennom livet, selv om jeg har blitt mamma.

Lykke til med å oppfylle livet slik du ønsker det!❤

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Langsiktige mål (drømmer) 1.) Å fullføre en høyere utdanning jeg har påbegynt. 2.) bygge ferdig en ekstra fritidsbolig på ei tomt vi har kjøpt 3.) Komme tilbake til den formen (kroppen) jeg hadde før siste svangerskap og fødsel. Alle disse tingene jobber jeg mot. Kortsiktige mål/drømmer: 1.) familien drar på langweekend til London like før jul. 2.) sydentur med familien 3.) Ligge i telt og ta med barna på mange fjellturer. 4.) spesifikke lengre fjellturer (uten barn) sammen med venninner. 

Skrevet

Mindre lilla øyne i verden jeg får overdose av hypnoseblomster som stalker andre folk døgnet rundt men da måtte jo kvinner blitt tvingt til å arbeide med noe annet enn å være purkesugger på heltid da. Hallo. Det er så stygt med krig at jeg har ikke ord for det. Så der sitter tanta til han typen hos meg daglig da i bestestolen min og babler om forholdet de sitt også har vi aldri truffet hverandre engang. Rart hvor mye psykoser de får i krigen! Sykelig.

Skrevet

Jeg har lilla hypnoseblomster til stalkere HVER dag jeg. Grufullt. Har jo alltid trodd at kun 1 kjønn stalker og det er feilkjønn men nå er jeg drittlei lilla.

Skrevet

Akkurat nå er drømmen min at vår datter på ett år snart skal sove på natta og kvelden.

Jeg er gravid så drømmer om den nye babyen og alt vi skal gjøre som familie etterhvert😊

Anonymkode: be832...f94

Skrevet

+ å treffe mr RIGHT.

Skrevet

Drømmer om barn nr.2. Mannen har ett barn fra tidligere og mener at det er nok med de to han har.

Anonymkode: 82686...a78

Skrevet

En liten drøm jeg har er at sønnen min på snart 3, skal sove hele natta... For øvrig er jeg ikke typen som drømmer mye om framtiden, men er opptatt av å sette pris på de små gledene i hverdagen. Jeg er fornøyd med livet mitt, inkl. familie, jobb og sosialt liv. Dvs. jeg skulle ønske jeg kunne truffet venninner enda oftere og at jeg hadde mulighet til å trene mer. Og så drømmer jeg om å jobbe redusert igjen, da jeg syns det blir lange dager i barnehagen på barna når begge vi voksne jobber 100%. Og så drømmer jeg litt om et barn nr tre, men vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...