Gjest Hummel34 Skrevet 12. januar 2017 #1 Del Skrevet 12. januar 2017 Leste ett sterkt innlegg der i går, men i dag da jeg skulle sjekke den var alt innhold slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 12. januar 2017 #2 Del Skrevet 12. januar 2017 På tide! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 12. januar 2017 #3 Del Skrevet 12. januar 2017 Lurt valg av bloggeier. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. januar 2017 #4 Del Skrevet 12. januar 2017 Hva stod det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. januar 2017 #5 Del Skrevet 13. januar 2017 Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepersoner, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 13. januar 2017 #6 Del Skrevet 13. januar 2017 Bloggen ligger der, men innleggene er slettet. Har min teori om hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 13. januar 2017 #7 Del Skrevet 13. januar 2017 Den bloggen skulle hun aldri ha opprettet. Og hun fikk nok mange tilbakemeldinger på akkurat det. Godt hun slettet den. Det hjelper ikke konflikten at man synker til deres nivå. La oss alle håpe at de siste dagers hendelser har fått dem til å reflektere litt. Og at de holder privatlivet privat. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 13. januar 2017 #8 Del Skrevet 13. januar 2017 Jeg tenker hun ble presset til det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertrøds Skrevet 13. januar 2017 #9 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) S Endret 13. januar 2017 av Liljano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 14. januar 2017 #10 Del Skrevet 14. januar 2017 19 timer siden, Hummingbird2 skrev: Den bloggen skulle hun aldri ha opprettet. Og hun fikk nok mange tilbakemeldinger på akkurat det. Godt hun slettet den. Det hjelper ikke konflikten at man synker til deres nivå. La oss alle håpe at de siste dagers hendelser har fått dem til å reflektere litt. Og at de holder privatlivet privat. Jeg har tydeligvis gått glipp av drama her.. hva har skjedd de siste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 14. januar 2017 #11 Del Skrevet 14. januar 2017 3 timer siden, Snuppelupp.. skrev: Jeg har tydeligvis gått glipp av drama her.. hva har skjedd de siste dagene? Gjør ingenting om du har gått glipp av det.. Hun gjorde klokt i å legge ned bloggen og hva som sto bør ikke skrives om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meredithus Skrevet 14. januar 2017 #12 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Skjer tydeligvis ting i kulissene så begge parter føler seg visst presset. Det lille som L skrev, bekreftet kun det jeg hadde fått inntrykk av. Grusomt å se hvordan et menneske kan få livet sitt ødelagt på relativt kort tid ved å rote seg bort i feil person. Syns det var stort av L å advare ei, selv om det selvfølgelig ikke gikk inn hos vedkommende. Håper L siden vinner! Endret 14. januar 2017 av meredithus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 14. januar 2017 #13 Del Skrevet 14. januar 2017 Sier det igjen ( ble mod. bort av en eller annen merkelig grunn): Jeg forstår hvorfor hun startet bloggen, men det (i mine øyne) bar gal vei og det er bra innleggende er slettet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. januar 2017 #14 Del Skrevet 14. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepersoner, omtale av barn, brukerdebatt og svar til dette. Tråden stenges nå. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg