Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et nytt pudder (foretrekker fast form), og lurer i den forbindelse på om noen har et/noen å anbefale. Har lenge brukt Kanebo Total Finish, som jeg på sett og vis er ganske fornøyd med, men jeg er nå nyssjerrig på å prøve ut noe nytt.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at du ikke vil prøve talkum? det er visst svært så populært her inne.... :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Total Finish er jo en (sinnssykt dekkende) pudderfoundation (folk forveksler de to). Vil du ha pudder eller pudderfoundation? En god pudderfoundation er Diorskin Compact (eller noe slikt), den er OK også hvis du har tørr hud.

Stay away from So Ingenious pudderfoundation, spesielt hvis du har tørr hud. Den fikk alle mine tørre flekker til å se enda tørrere ut.

Skrevet

Takk for svar, Ethereal.

Tørr hud er et velkjent problem ja, særlig nå om vinteren. Diorskin Compact hadde muligens vært et bra alternativ - den har jeg faktisk sett en del på, og har dessuten hørt gode tilbakemeldinger. Det eneste minuset er at pudderfoundation kan få en porselensdukkelook, men at det dekker aller best (hater rødsprengt hud om vinteren!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Superpowder fra Clinque er litt mer transparent, nesten en mellomting mellom pudder og pudderfoundation, synes jeg. Framhever i hvertfall ikke tørrheten i huden.

Et billig alternativ som faktisk er helt kurant, er Max Factors Facefinity Compact, den har jeg også brukt innimellom.

Ellers er dessverre MAC uslåelig :evil: , eller Shiseidos Powdery Foundation (fås heller ikke her)....

Skrevet

Det har kommet en ny kompakt foundation fra Lancome - Photogenic Ultra Natural Compact SPF 18, så jeg i siste nummer av Makeup&Hår. Den skal gi glødende finish som ser naturlig ut. 8)

Gjest Ethereal
Skrevet
Det har kommet en ny kompakt foundation fra Lancome - Photogenic Ultra Natural Compact SPF 18' date=' så jeg i siste nummer av Makeup&Hår. Den skal gi glødende finish som ser naturlig ut. 8)[/quote']

Da ville jeg testet den! Har sett den i utlandet, og testet den på hånden, og den føltes veldig myk og behagelig.

Skrevet

Håper at vi hører hvordan det gikk fra den som skal teste den ut. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...