Gå til innhold

Erfaringer med Barefoot London eller Barrydale bomløs sal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter ny bomløs sal til min brede hest med veldig lite markert manke. Den har en rett, relativt kort rygg, og litt vanskelig gjordleie (tendens til mage, og gjorden sklir framover).

Jeg er ganske bestemt på en sal fra Barefoot, og de som er aktuelle er London eller Barrydale. Lexington var den jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for, helt til jeg fikk høre at den overhodet ikke kommer til å passe en hest med den fasongen min har. 

Grunnen til at det er disse to som er aktuelle, er at det er de som har greit med knestøtter. Jeg sliter litt med sits/balanse, og blir fort sittende og humpe i den billiglefsa fra Hööks som jeg bruker nå. Den er komfortabel å sitte i, men ikke å ri i, for knestøtte er totalt fraværende, og jeg får veldig fort vondt i knærne hvis det blir for mye trav. Galopp er faktisk helt utelukket for meg med denne salen. :( 

Så da lurer jeg på: har noen her erfaringer med London eller Barrydale, og kan anbefale noe ut ifra mine behov? (Har spurt hos forhandler, men jeg opplevde ikke å få særlig hjelp der. Tenker uansett andres erfaringer er best.)

Anonymkode: 9e416...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...