Gå til innhold

The Hills

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er gammelt program, men må se det likevel😳

Flere som følger med?

Anonymkode: 01e00...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte med da det gikk på MTV. Jeg likte Heidi veldig godt, men hatet Spencer. Urk! Jeg sluttet å se på da Lauren forlot showet. 

Skrevet

Er ikke det samme uten henne😑

Spencer må jo være psykopat? Han har så mange psykopatiske trekk, ekkel type!

Kommer ikke over hvor kjekk Justin er.. Herlighet😍

Anonymkode: 01e00...482

• Liker 1
Skrevet

Hvor går det nå? Har sett alle sesongene for noen år siden. Syns det er vittig at Brody og Brandon er der, og at de nå er på Kardashians. Jeg ante ikke hvem de var, når jeg så The Hills.

Anonymkode: 099f2...ece

Skrevet

Har sett alt! Opptil flere ganger da jeg var i tenårene :fnise:

Skrevet

Åh det elsket jeg når jeg gikk på videregående. Sluttet å se på da Lauren forlot serien, det ble ikke helt det samme da. Og fyyyyy som jeg hatet Spencer! Grusom og motbydelig type.

Jeg visste heller ikke hvem Brody var på den tiden, trodde han var en random fyr. Neida, sønnen til selveste Bruce Jenner! 

Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går det nå? Har sett alle sesongene for noen år siden. Syns det er vittig at Brody og Brandon er der, og at de nå er på Kardashians. Jeg ante ikke hvem de var, når jeg så The Hills.

Anonymkode: 099f2...ece

Prøv Watchseries. Nå fikk jeg lyst til å se sesongene igjen, selv om mye av det var fake.  Jeg skjønner godt Lauren forlot showet da Kristin kom. Var ikke de to erkefiender i Laguna Beach? 

Endret av Rose11
Skrevet

Åh, jeg virkelig elsket The Hills. Der var helt KRISE hvis jeg gikk glipp av en episode :fnise: Jeg hadde en crush på Brody :rodmer: Jeg ante ikke hvem han var og trodde han bare var en random fyr. Av jentene likte jeg Audrina (eller hvordan det stavrs) best. Justin var bare en umoden dust.

Jeg har lest at Lauren ville ha Heidi og Spencer av serien, men MTV ville ha de der. Men sa at de skulle sette de i dårlig lys og Spencer måtte spille the bad guy. For Lauren hadde jo bedt Heidi om å velge mellom de to, da Heidi ikke ville velge mellom de, så ble hun sur og ville ha de av serien. 

Anonymkode: cc196...be4

Skrevet

The Hills var utrolig bra og jeg har sett alle episodene. Jeg var egentlig glad da Lauren ikke skulle være med mer. Jeg klarte aldri å like henne. Jeg likte heller ikke Kristin da. Herregud, for en bitch :fnise: Justin var bare WOW! :wow:

Skrevet

Ja, det er grei underholdning.

Anonymkode: f5b9a...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...