AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Er så mange ekle og ubehagelige tråder. Vet ikke hvordan jeg skal unngå dem? Går vel ikke? Ser en fæl overskrift, ofte fra 1-3 spesielle brukere som alltid skriver om sånt (eller, typisk, AB), og så blir jeg deppa. Tåler ikke KG lenger! Er jeg alene om det, eller? Vurderer å slutte og være her pga det, selv om det er mange interessante diskusjoner nå og da... Anonymkode: 6baf2...dac
Gjest Cyrus Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Kan du gi noen eksempler på ekle tråder. Jeg sliter med å gjøre meg opp en mening om hvorvidt jeg er enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til, men jeg tenker at det er så mye kynisk i verden at det kan være lurt å bli litt herdet. Noen mennesker velger for eks å lukke øynene for alt som er vondt, og da kan man risikere at folk rundt dem kan ende opp lidende. Tenk på mennesker som ikke orker å tenke på at broren, mannen eller moren til noen kan være overgripere og lukker øynene for alle varselstegn. Verden vi lever i kan være brutal på mange måter, jeg syns der er en verdi i å takle den. men så må man jo balansere det å klare herde seg selv med egen psykisk helse. Det finnes mange bedre måter å bruke fritiden sin på enn på kg. Bruker du de 20 minuttene hver dag på en historiebok eller en biologibok er det 1000 ganger mer verdt Anonymkode: ad9ee...be9 1
Outlander Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Folk er drittsekker når de skriver anonymt på nettet og det er ikke bare KG som er problem. Det er flere forum her som er ikke så verst...men du må bare sterke ryggraden litt og ikke la disse dumme, feige idioter påvirke deg. Meg? Jeg lager popcorn og når jeg leser sånne dumme kommentarer skjønner jeg at livet mitt er ikke så verst likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Hvis du føler deg skitten, så må du jo vaske deg litt oftere da Anonymkode: 83861...3a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du føler deg skitten, så må du jo vaske deg litt oftere da Anonymkode: 83861...3a1 Tenk hvis du sa det til en som dusjet 5 ganger daglig? Anonymkode: a06ba...70d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Skjønner godt hva du mener, men enkelte vil bare våse og late som at de ikke forstår (merkelig nok?). Ta deg en pause. Anonymkode: 9df90...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå