Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang betenkningstid har jeg bestemt meg for å sette inn brystimplantat. Ett svangerskap har satt sitt preg på brystene mine og det er nesten ikke noe der. Jeg ønsker ikke masse negative kommentarer, da dette er noe jeg har tenkt nøye gjennom og samtidig noe jeg gjør for meg selv.  Var til konsultasjon idag, og har ikke helt klart å bestemme meg for str. skal avgjøre det før operasjonen, men greit å bli litt klokere før den tid. Jeg er 173 cm og 60 kg +/- 2 kg alt ettersom. Kirurgen mente jeg vil passe 300 gr. Jeg fikk prøve to proteser, ene var 350 gr og andre 250 gr. 350 gr følte jeg ble alt for stort, så det er helt uaktuelt, jeg likte godt hvordan 250 gr så ut, men syntes kanskje det var litt lite når jeg først skal gjøre dette. Kirurgen er ganske sikker på at 300 gr vil bli best. Men jeg er redd jeg vil syntes de også er store. Fikk desverre ikke prøvd 300 gr protese da de ikke hadde det inne. Noen som har operert og kan dele erfaring mtp størrelse. Gikk du for mer eller mindre enn du hadde tenkt og ble anbefalt og er du fornøyd, eller angrer du på str valget? Han anbefalte forøvrig anatomisk protese over muskel på meg. Så stoler på at det er riktig for min kropp, men vanskelig med valg av str.

Anonymkode: 931d5...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med det her selv, men de aller fleste jeg har hørt om som har tatt brystimplantat har på et eller annet tidspunkt etter operasjonen ønsket at de tok større.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...